دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

معاونت فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در راستای مشارکت با جامعه قرآنی کشور و معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی قرآنی دانشجویان و استادان این واحد و سایر واحدهای دانشگاهی درکنار سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دربخش دانشگاهی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که هم زمان با ماه مبارک رمضان در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار گردیده است ، حضوری فعال دارد.

به گزارش ایسکانیوز، اسداله بیات دبیر شورای قرآن و عترت استان تهران و مسئول غرفه واحد تهران مرکزی گفت: واحد تهران مرکزی به همراه واحد شهرقدس به عنوان دو واحد فعال قرآنی با برپایی غرفه با همکاری اداره کل فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری گسترده و فعال دارند .

وی در ادامه افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی در این نمایشگاه اقدام به معرفی و ارائه آثار پژوهشی قرآنی دانشجویان و استادان در بخشهای پایان نامه های قرآنی، نشریات قرآنی و تالیفات قرآنی به بازدیدکنندگان از غرفه می نماید .

بیات گفت: 20 عنوان پایان نامه ، 35 عنوان کتاب و 50 عنوان نشریه قرآنی برگزیده از دانشجویان و استادان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور جهت معرفی به بازدیدکنندگان در غرفه واحد تهران مرکزی به نمایش گذاشته شده است .

از دیگر برنامه های واحد تهران مرکزی دربیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توان به : برگزاری کارگاه ورک شاپ کتبیه نویسی و نقاشی خط توسط رضا تقی پور، کارگاه ورک شاپ تذهیب توسط زهراسادات ذوقی از دانشجویان دانشکده هنر واحد تهران مرکزی ، اهداء آثارخلق شده به علاقمندان و بازدیدکنندگان ، برگزاری مسابقه شبهای نورانی هرشب و اهداء جوایز به برندگان و برگزاری چندین نشست تخصصی قرآنی اشاره کرد.

20101

کد خبر: 653465

وب گردی

وب گردی