دو شرور مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس هلاک شدند

فرمانده انتظامی استان از انجام یک عملیات گسترده پلیس در شهرستان "فسا" خبر داد و گفت: در این عملیات دو شرور مسلح توسط مأموران به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "احمد علی گودرزی" گفت: در پی تحرکات و ناامنی های ایجاد شده توسط دو شرور مسلح در شهرستان فسا و بخش "ششده و قره بلاغ" این شهرستان، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و شناسایی محل حضور این افراد در یکی از روستاهای این بخش، به محل مورد نظر اعزام و آنجا را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران از این افراد خواستند که خود را تسلیم کنند اما آنها بدون توجه به اخطار پلیس، اقدام به تیر اندازی به سوی مأموران کردند.

گودرزی افزود: پس از چند ساعت درگیری و تیر اندازی بین مأموران و افراد شرور در نهایت هر دو نفر شرور توسط مأموران به هلاکت رسیدند.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیر زیادی سلاح شامل دو قبضه کلاش، یک قبضه سیمینوف، دو قبضه کلت، سه قبضه اسلحه سوزنی، یک قبضه قناسه و مقدار زیادی مهمات دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این افراد در سوابق خود اقداماتی نظیر شرارت، عربده کشی، ایجاد ناامنی و درگیری در شهرستان را داشتند.

گودرزی در پایان هشدار داد : پلیس فارس با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را به مخاطره بیندازند و احساس ناامنی را در جامعه به وجود آورند، به شدت برخورد می کند.

105105

کد خبر: 653602

وب گردی

وب گردی