هر سال  600 هزار کیلو  موامخدر در کشور کشف می شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سالانه بیش از 600 تن کشفیات موادمخدر ایران صورت می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران، با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به جهت گستردگی دو نوع فعالیت و ماموریت در عرصه نظم و آرامش در کشور از سازمان های پیش‌تاز است، گفت: کسانی که به حقوق دیگران تجاوز می کنند باید از نیروی انتظامی در هراس باشند و به خود اجازه چنین تحرکاتی را ندهند.

فرمانده ناجا گفت: امنیت بالاترین موهبت الهی و بالاترین سرمایه برای هر ملت است که تاکنون به برکت خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری و همزبانی و همدلی همه مسئولان انتظامی، نظامی و قضائی کشور این امنیت برقرار است.

او با بیان اینکه با مطالعه وضعیت کشورهای اروپایی و کشورهای منطقه میزان امنیت ایران سنجیده می شود، افزود: در هیچ جای دنیا امنیتی نظیر کشور ایران وجود ندارد و این به برکت قرآن، پیامبر اسلام و ائمه مطهر است.

سردار اشتری گفت: برای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در شعار سال، برخی موضوعات را به صورت داخلی و برخی را از بیرون پیگیر هستیم؛ موضوع تامین امنیت در داخل کشور بسیار مهم است که اگر امنیت نباشد کسب و کار و تحقیق و توسعه صورت نخواهد گرفت.

او افزود: باید امنیت هر فردی را که تمایل به سرمایه گذاری دارد تامین و تولید داخلی را تقویت کنیم.

فرمانده ناجا برخورد با قاچاقچبان کالا و ارز را یکی دیگر از اقدامات ناجا دانست و گفت: قاچاق یکی از عوامل اصلی ورشکستگی برخی از کارخانه‌ها از قاچاق کالا است و ضرر این قاچاق جبران ناپذیر است که در این راستا قرارگاه مباره با قاچاق کالا و ارز در کشور راه اندازی شد.

سردار اشتری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید نیروی خدوم انتظامی را فرزندان خود بدانند و با تمام ظرفیت به آنها کمک کنند و نیروی انتظامی نیز باید اعتماد مردم را جلب کند.

او افزود: سالانه بیش از 600 تن کشفیات موادمخدر ایران صورت می گیرد و با توجه به اینکه ورود مواد مخدر صنعتی برای برخی از موضوعات در کشور آزاد است، مشکلات عدیده ای را در جامعه ایجاد کرده است.

این مسئول گفت: پاکسازی محلات آلوده از اقدامات نیروی انتظامی مازندران بود و من به سهم خود از همه کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان تشکر می کنم.


105105

کد خبر: 653672

وب گردی

وب گردی