با حضور وزیر علوم ؛ چهار طرح عمرانی در دانشگاه کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دو طرح عمرانی - آموزشی در دانشگاه کاشان افتتاح وعملیات اجرایی دو طرح دیگر نیز آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حسین توفیقی، مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان افتتاح و بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی پروفسور ارشدی را از جمله این طرح ها ذکر کرد و گفت: این طرح با زیربنای دو هزار و ۶۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال با مشارکت خیرین پروفسور ارشدی و آقای امامی و اعتبارات دانشگاه ساخته شده و آزمایشگاه های این مجموعه نیز به طور کامل تجهیز شده است.

وی افتتاح خوابگاه مسچی را از دیگر طرح های مورد بهره برداری عنوان کرد و افزود: این خوابگاه نیز با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع به صورت ۱۹ واحد سوئیتی در یک طبقه ساخته شده است.

مدیر طرح های عمرانی دارابودن حیاط مرکزی به مساحت ۷۰۰ متر مربع، نمازخانه، آشپزخانه، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اتاق سرپرستی را از امکانات این خوابگاه ذکر کرد و گفت: برای ساخت این خوابگاه حدود هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خیر خانم مسچی و اعتبارات دانشگاه هزینه شده است.

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: با حضور وزیر علوم همچنین کلنگ احداث پژوهشکده فرش و معماری با زیربنای شش هزار مترمربع به زمین زده شد.

توفیقی کلنگ زنی مجموعه کارگاه های مهندسی و معماری با زیربنای چهار هزار متر مربع را از دیگر طرح های در دست اجرا بیان کرد و افزود: فاز یک این مجموعه نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال با مشارکت خیر مهندس مجید گلابی ساخته خواهد شد.

20101

کد خبر: 653783

وب گردی

وب گردی