برنامه دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای دانشجویان خوابگاهی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان امتحانات برقرار خواهند بود و در طول تابستان نیز دو خوابگاه این دانشگاه تعطیل نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، ساسان موگهی با اعلام این خبر بیان کرد: مطابق با تقویم آموزشی خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان امتحانات در تاریخ 20 تیرماه با ارائه کلیه امکانات برقرار هستند.

وی افزود: در طول تابستان نیز خوابگاه دخترانه "گلستان 2 " و خوابگاه پسرانه "رجائی" برای آن‌دسته از دانشجویانی که دوره کارورزی خود را می‌گذرانند، تعطیل نخواهند شد که ظرفیت هر کدام از این خوابگاه‌ها حدود 100 نفر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان این‌که سلف‌سرویس نیز تا پایان امتحانات توزیع غذا در خوابگاه‌های دانشجویی را انجام خواهد داد، عنوان کرد: همچنین دانشجویانی که تابستان خود را در خوابگاه می‌گذرانند توسط بیمارستان تحت پوشش تغذیه قرار خواهند گرفت.

موگهی در پایان در خصوص وضعیت غذای امسال دانشجویان، تصریح کرد: بر اساس بررسی فرم‌های نظرسنجی دانشجویان و با استناد بر رضایت دانشجویان و کارکنان این‌گونه برآورد شده که با تعویض پیمانکار متولی پخت و توزیع غذا، عملکرد بهتری صورت گرفته و بهبودی محسوس در وضعیت غذای سلف‌سرویس حاصل شده است.

20101

کد خبر: 653789

وب گردی

وب گردی