مدیر عامل مترو: ترکیدگی لوله گاز منطقه شهران ربطی به مترو نداشت/اورژانس تهران با موردی از فوت روبرو نشد

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در منطقه شهران با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۴ صبح روز جمعه روی داد ، گفت: این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه ندارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، هابیل درویشی با بیان این مطلب افزود: تونل مترو در قسمتی که این حادثه اتفاق افتاده است درواقع ۲۵ متر زیرتر قرار دارد. به عبارت دیگر کلا تونل مترو۲۵متر در زیر تمامی تاسیسات شهری قرار دارد.

او ادامه داد: خوشبختانه در این قسمت تونل مترو لاینینگ شده بود و عملیات حفاری تونل از مدت ها پیش به اتمام رسیده بود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به خسارات وارده ناشی از ترکیدگی لوله گاز به خط ۶ مترو تهران توضیح داد: این انفجار باعث ایجاد خساراتی در تونل مترو شده است. همچنین این حادثه باعث ترکیدگی لوله آب شده است.

درویش درباره تلفات جانی این حادثه تاکید کرد: در حال حاضر در حال خارج کردن آب از درون تونل مترو هستیم. تا کنون تلفات جانی را در خصوص این حادثه شاهد نبودیم، اما بعد از خروج آب از داخل تونل و ورود به داخل با اطمینان بیشتری می توان درباره تلفات جانی و میزان خسارات وارده صحبت کرد.

اورژانس تهران با موردی از فوت در حادثه شهران روبرو نشد

سخنگوی اورژانس تهران تاکید کرد که نیروهای اورژانس در خدمت‌رسانی به حادثه منطقه شهران، با موردی از فوت مصدومان روبرو نشدند.

حسن عباسی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی اورژانس تهران در حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران به ایسنا گفت: این حادثه ساعت ۴:۲۰ دقیقه صبح امروز به اورژانس تهران اعلام شد که ما نیز بلافاصله، هشت دستگاه آمبولانس به محل اعزام کردیم.

او افزود: هنوز دو دستگاه آمبوانس برای حوادث احتمالی بعدی در محل حضور دارند و تا حدود یک ساعت دیگر نیز به استقرار خود ادامه می‌دهند.

سخنگوی اورژانس تهران درباره آمار مصدومان این حادثه نیز توضیح داد و گفت: انفجار لوله‌های گاز پنج نفر مصدوم در پی داشت که در محل به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین اعزام به بیمارستان نداشتیم. نیروهای اورژانس هم با موردی از فوت مصدومان روبرو نشدند و آن را تایید نکرده‌اند.

20106

کد خبر: 653848

وب گردی

وب گردی