مقایسه سرعت وان پلاس 3 در مقابل آیفون 6 اس اپل

وان پلاس 3 جدیدترین گوشی اندرویدی مجهز به پردازنده‌ اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم است که از لحاظ سخت افزاری یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی نیز به شمار می‌رود اما این گوشی در مقابل پرچمدار اپل یعنی آیفون 6 اس از لحاظ سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها چگونه عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، وان پلاس ۳ جدیدترین گوشی اندرویدی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است که با تنها ۴۰۰ دلار قیمت رم ۶ گیگابایتی نیز دارد. ترکیب این دو مولفه نوید یک گوشی پرقدرت را در دنیای اندروید می‌دهد. گوشی تمام عیار که اگر قدرتمندترین گوشی اندرویدی نباشد یکی از قدرتمندترین‌ها است.

از سوی دیگر دنیای آی او اس اپل به پرچمداری مانند آیفون ۶ اس اپل تکیه زده است که با وجود پردازنده‌ای ۲ هسته‌ای و ۲ گیگابایت رم شاید از رقبای اندرویدی خود روی کاغذ ضعیف‌تر به نظر برسد اما اپل با آیفون‌های خود در گذشته نشان داده است که تعداد هسته و مقدار رم تنها فاکتور تعیین‌کننده در عملکرد نیست.

آیفون ۶ اس نشان داده که با وجود داشتن نصف هسته‌های پردازشی وان پلاس ۳ و البته کمتر از نصف مقدار رم این گوشی، سرعت اجرای بیشتری برای اپلیکیشن‌ها داشته و البته مدیریت رم بهتری نیز دارد.

20101

کد خبر: 653851

وب گردی

وب گردی