تغییر برخی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس

اسدالله عباسی رئیس شعبه 3 با اشاره به تغییر برخی از اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اظهار داشت: برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس که در کمیسیون‌های تخصصی حضور داشتند به صورت داوطلبانه از این کمیسیون‌ها خارج شدند تا به جای آنها تعدادی دیگر از نمایندگان که مستحق ورود به آن کمیسیون‌ها بودند وارد شوند.

به گزارش ایسکانیوز، نماینده رودسر و املش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اسامی کمیسیون‌هایی که نمایندگان در آن تغییر کرده‌اند گفت: در کمیسیون صنایع یک نفر، اقتصادی دو نفر، امنیت ملی و سیاست خارجی یک نفر و همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز یک نفر جابه جا شده است.

وی همچنین ادامه داد: در جلسه روز گذشته به تمامی شکایت‌های نمایندگان در مورد تصمیمات کمیسیون‌ها رسیدگی شد و قرار است لاریجانی رئیس مجلس لیست نهایی اعضای کمیسیون‌ها را در هفته جاری اعلام کند.

عباسی با اشاره به اینکه برای تشکیل کمیسیون حقوقی قضایی مجلس سه نفر نماینده کم داشتیم خاطر نشان کرد: بر این اساس قرار شد لاریجانی با نمایندگانی که دارای مدارک حقوقی هستند صحبت کرده تا آنها با تغییر کمیسیون‌های خود به کمیسیون حقوقی قضایی مجلس بپیوندند.

201/201

کد خبر: 653901

وب گردی

وب گردی