پایان عملیات آتش‌نشانی در شهران/ مورد فوتی  از سوی آتش نشانان گزارش نشد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان عملیات آتش‌نشانی در حادثه شهران و تحویل محل به عوامل ستاد بحران و مترو خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این‌باره گفت:‌ عملیات آتش‌نشانان از دقایقی پس از وقوع حادثه در شهران آغاز شد و ظهر امروز با گذشت بیش از ۳۳ ساعت با تصمیمات اتخاذ شده عملیات آتش‌نشانی در این حادثه به اتمام رسید و محل به عوامل ستاد بحران شهرداری و شرکت مترو تحویل داده شد.

ملکی در تشریح جزئیات عملیات آتش‌نشانان افزود:‌ علاوه بر عملیات اطفاء حریق و ایمن‌سازی محل، با توجه به شکستگی لوله آب و ورود آب به تونل مترو، سازمان آتش‌نشانی عملیات تخلیه آب را نیز بر عهده گرفت و تا حوالی ساعت ۶ صبح امروز این عملیات ادامه داشت و سرانجام با تخلیه چندین میلیون لیتر آب، عملیات خود در این زمینه را خاتمه داد.

او با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی در عملیات جستجو نیز حضور داشتند، گفت:‌ در طول ۳۳ ساعت عملیات آتش‌نشانان، مورد فوتی و کشف جسد در پی این حادثه از سوی آتش‌نشانان گزارش نشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانی در این حادثه تمام شده است، گفت: اما این آمادگی از سوی آتش‌نشانی وجود دارد که هر زمانی که لازم باشد مجددا وارد عملیات شود.

20106

کد خبر: 654210

وب گردی

وب گردی