فرماندار تهران: جست‌وجو برای دو مفقود حادثه شهران ادامه دارد

فرماندار تهران از ادامه عملیات جست‌وجو از درون تونل‌های مترو برای یافتن دو مفقود حادثه انفجار شهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،عیسی فرهادی در بازدید از محل حادثه در شهران گفت: پر کردن گودال ایجاد شده برا ثر انفجار ، مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و پس از این مرحله شرکت‌های آب، برق و فاضلاب تا پایان امروز عملیات ترمیم انشعاب اصلی را انجام خواهند داد.

او افزود: از روز گذشته لوله‌های موقت در محل کار گذاشته شد که بدین ترتیب تا صبح امروز آب، برق و گاز منطقه وصل شد. قطعا تا فردا صبح نیز لوله‌های اصلی وصل خواهند شد.

فرماندار تهران ادامه داد: آماده شدن مسیر برای تردد احتمالا تا چند روز آینده به طول می‌انجامد. همچنین تلفن‌های ثابت منطقه نیز تا پایان هفته آینده وصل خواهند شد.

فرهادی درباره علت این حادثه گفت: پس از کارهای عمرانی، جلسه‌ای با حضور کارشناسان انجام خواهد شد و علت اصلی این حادثه پس از کار کارشناسی به اطلاع مردم خواهد رسید. در حال حاضر همه دستگاه‌ها در تلاش هستند تا زیرساخت‌های خدماتی مردم وصل شوند.

فرماندار تهران درخصوص مفقودان این حادثه نیزگفت: خوشبختانه این حادثه در سطح زمین تلفات جانی به همراه نداشته است و تنها دو نفر در تونل‌های مترو مفقود شده‌اند که جست‌وجو برای یافتن آنها ادامه خواهد داشت. همه دستگاه‌های امدادرسان به همراه شهرداری و مترو از نخستین ساعات رویداد حادثه در محل حضور داشتند و مدیریت خوبی را انجام دادند. قطعا نمره قبولی می‌گیرند گرچه باید تلاش کنیم چنین اتفاقاتی روی ندهد.

20106

کد خبر: 654261

وب گردی

وب گردی