سیامند رحمان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه: رکورد پارالمپیک را در برزیل بهبود خواهم داد

قهرمان وزنه برداری پارالمپیک  جهان در دیدار با دکتر جوانپور گفت: «مطمئنم با پشتکار و تلاش بیشتر می توانم رکورد پارالمپیک 2012 لندن که در اختیار خودم است را در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل بهبود ببخشیده و در کتاب گینس ثبت کنم.»

سیامند رحمان متولد ۱۳۶۷در اشنویه استان آذربایجان غربی وزنه بردار سنگین وزن است. وی در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولین ایران دعوت شد. در سال ۲۰۱۲ در مسابقات پارالمپیک لندن ۲۰۱۲ سیامند رحمان با غلبه بر وزنه ۲۸۰ کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری پارالمپیک در وزن ۱۰۰+ به میزان ۱۵ کیلوگرم و به ۲۸۰ کیلو گرم ارتقا دهد و به عنوان رکورددار پارالمپیک نام خود را ثبت کند.رحمان هم اکنون دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی است.

سیامند رحمان به همراه دکتر عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه انتصاب دکتر عزیز جوانپور به سمت رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان آذربایجان غربی را تبریک گفت.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «مطمئنم با پشتکار و تلاش بیشتر می توانم رکورد پارالمپیک 2012 لندن که در اختیار خودم است را در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل بهبود ببخشیده و در کتاب گینس ثبت کنم.»

وی ادامه داد: من در تمرینات رکوردهای بالای 300 کیلوگرم را بارها بالای سر برده ام و مصمم به ثبت بالاترین رکورد جهانی برای سربلندی ایران عزیزم هستم.

وی افزود: منتظر هستم که اردوی تیم ملی آغاز شود و مجددا تمرینات جدی و مستمر خود را آغاز کنم.

دکتر جوانپور رئیس هیات ورزش جانبازان معلولین نیز در پایان این دیدار از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بتوانیم میزبان خوبی برای این ورزشکاران باشیم

کد خبر: 654273

وب گردی

وب گردی