محاکمه عاملان آزار و اذیت توریست زن فرانسوی در روز دوشنبه

متهمان افغان پرونده آزار و اذیت نوریست زن فرانسوی،روز دوشنبه در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک محاکمه می شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،رسیدگی به این پرونده 28 شهریور سال گذشته با شکایت زن کوهنورد فرانسوی آغاز شد. زن 23 ساله با مراجعه به ماموران کلانتری در غرب تهران گفت: تبعه فرانسه هستم و چند سالی است که کوهنوردی می کنم. 14 شهریور از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شدم کوه های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم. ساعتی قبل در منطقه فرحزاد 4 مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد اذیت و آزار قرار دادند.

پس از این شکایت، ماموران کلانتری توانستند یکی از متهمان را که در کوهستان مخفی شده بود دستگیر کنند. با دستگیری عامل اذیت و آزار توریست فرانسوی او با اقرار به جرمش گفت: سه همدست دیگرم به شرق کشور رفتند تا به افغانستان فرار کنند.

مرد افغان در مورد نحوه آزار و اذیت زن جوان گفت: ما در منطقه فرحزاد کارگر هستیم و روز حادثه متوجه حضور زن خارجی شدیم، وسوسه به سراغمان آمد و او را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

با اعترافات متهم چند ساعت بعد سه همدست او در شهرستان تربت جام قبل از خروج از کشور دستگیر شدند. پس از اعترافات هر 4 متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی ویژه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان قرار گرفت.

با توجه به تکمیل تحقیقات و ارسال نتیجه پزشکی قانونی در خصوص آزار و اذیت زن فرانسوی،متهمان روز دوشنبه در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغر زاده محاکمه می شوند.
20106

کد خبر: 654281

وب گردی

وب گردی