قاتل 29 ساله: به رگ غیرتم برخورد، چاقو را زیر چشمش فرو کردم

مقتول و آن دختر زیر یک آلاچیق نشسته و در وضعیت نامناسبی به سر می‌بردند، آنجا به وی تذکر دادم و گفتم چرا رعایت نمی‌کنی، او به من گفت به تو ربطی ندارد و این دختر همسرم است؛ با او درگیر شدم و چاقوی آشپزخانه‌ای که همراه داشتم را در صورتش فرو کردم ...

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم اوایل اردیبهشت امسال پسر بیست و نه ساله‌ای حین سرقت کابل برق در شازند اراک دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

پسر جوان با انتقال به کلانتری راز 31 فقره سرقت کابل برق در تعدادی از شهرهای کشور را برملا کرد؛ وی درباره جزئیات این سرقتها به مأموران گفت: حدود پنج سال پیش به دلیل اینکه پدرم از من خوشش نمی‌آمد، از خانه فرار کردم و از همان زمان کارتن‌خواب شدم و شروع به سرقت کردم، بیشتر کابلهای برق را می‌دزدیدم؛ در این سرقتها یک همدست همراهم داشتم که وی تصادف کرد و جان خودش را از دست داد، من هر نوع مواد مخدری از تریاک گرفته تا هروئین و شیشه که به دستم بیاید، مصرف می‌کنم.

سارق جوان در ادامه توضیحاتش راز قتل پسر جوانی را نیز فاش کرد و درباره جزئیات آن به کارآگاهان گفت: حدود چهار ماه قبل که تهران بودم در پارکی واقع در جنت‌آباد شمالی تقاطع اتوبان شهید همت پسر جوانی به نام شهروز که حدودا از قبل با وی آشنایی داشتم را همراه با دختر جوانی دیدم، دختر جوان را نیز می‌شناختم، شهروز و آن دختر زیر یک آلاچیق نشسته و در وضعیت نامناسبی به سر می‌بردند، آنجا به شهروز تذکر دادم و گفتم چرا رعایت نمی‌کنی، او به من گفت به تو ربطی ندارد و این دختر، همسرم است؛ من به او گفتم اگر این دختر جوان، همسر تو است، چرا به پارک آمدی که در آنجا با شهروز درگیر شدم و با چاقوی آشپزخانه که همراه داشتم، ضربه‌ای را به زیر چشم او زدم و چاقو را در صورتش فرو کردم، شهروز روی زمین افتاد و دست و پا زد.

او ادامه داد: بعد این اتفاق، دختر جوان شروع به داد و فریاد کرد که من سریعا فرار کردم و روبه‌روی پارک منتظر ماندم تا ببینم چه می‌شود، به محض اینکه خودروی پلیس آنجا رسید، گریختم، چندین بار قصد داشتم به کلانتری جنت‌آباد بروم و خودم را معرفی کنم اما منصرف شدم، در حال حاضر نیز به دلیل عذاب وجدان خود را معرفی کردم.

اما این آخرین اعتراف پسر بیست و نه ساله نبود و وی درباره ضرب و جرح یک پیرزن نیز به کارآگاهان گفت: محرم سال 93 در منطقه یوسف‌آباد تقاطع اتوبان کردستان، قصد سرقت از پیرزنی را داشتم که با آجر ضربه‌ای به سرش زدم و او افتاد، البته نمی‌دانم آن پیرزن زنده است یا اینکه جان باخت.

پس از اظهارات سارق جوان به قتل شهروز، پرونده وی برای ادامه تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و در اختیار محسن مدیر روستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت.

به زودی متهم این پرونده برای تحقیقات بیشتر در دادسرای امور جنایی تهران حاضر خواهد شد.

105105

کد خبر: 654296

وب گردی

وب گردی