هویت کارگر محبوس در تونل مترو شناسایی شد /  کارگر ایرانی است

مدیرعامل شرکت مترو تهران از تخلیه کامل آب داخل تونل مترو که به دنبال حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران سحرگاه جمعه رخ داده بود، خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، هابیل درویش گفت: از ساعات اولیه امروز صبح تا کنون حفره ای که بر اثر انفجار لوله گاز در تقاطع شهران - کوهسار ایجاد شده بود، به اندازه ای پر شد تا دستگاه های خدماتی بتوانند اقدام به لوله گذاری و تکمیل کار جهت پوشاندن سطح خیابان کنند.

او با اشاره به تخلیه کامل آب داخل تونل مترو که بر اثر شکستن لوله آب منطقه شهران ایجاد شده بود، ادامه داد: دیروز با همکاران آتش نشانی آب داخل تونل به طور کامل تخلیه شد و اکنون در حال تخلیه خاک وارد شده به داخل تونل مترو هستیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعیین تکلیف سرنوشت کارگران مفقودالاثر احتمالی مترو نیز توضیح داد: تا کنون هویت یک کارگر شناسایی شده است. احتمال می دهیم این کارگر ایرانی در زمان انفجار در زیر آوار محبوس شده باشد.

هابیل درویش تاکید کرد: فعلا حدس ما به محبوس شدن یک کارگر داخل تونل مترو است و هر گونه شایعه پراکنی در خصوص تعداد بیشتر کارگران تا تکمیل عملیات تخلیه تونل مترو را رد می کنم.

105105

کد خبر: 654364

وب گردی

وب گردی