پورمحمدی از پشت صحنه «ماه عسل» بازدید کرد

مدیر شبکه سه سیما و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از پشت صحنه «ماه عسل» بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه، علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما و تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در محل ضبط برنامه «ماه عسل» از پشت صحنه این برنامه بازدید کردند.

«ماه عسل» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

«ماه عسل» یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه است که از سال 1386 تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی است که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی «جزر و مد» در سالهای 84 و 85 تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که «ماه عسل» از سال 86 متولد شد.

مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانستند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های «ماه عسل» در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می‌زند، وجدان بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه رمضان پخش می‌شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می‌گذارد چرا که این ماه را به روزه داری می‌پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می‌پردازند.

508502

کد خبر: 654528

وب گردی

وب گردی