مهدی صارمی «سر سفره خدا» مهمان می‌شود

چهاردهمین قسمت از برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» با حضور مهدی صارمی مجری تلویزیون از شبکه کودک و نوجوان کانال نهال پخش می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه نهال، «سر سفره خدا» عنوان ویژه برنامه زنده سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد از شبکه کودک و نوجوان روی آنتن می‌رود. این برنامه سحرگاهی با بازیگری احسان مهدی و اجرای حامد مدرس از اول ماه رمضان مهمان خانه ها شدند.

تا کنون آرمیتا رضایی نژاد؛ فرزند شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد، دختران شهدای مدافع حرم و شهید جانباز محسن صابر، عبدالرضا هلالی، علی محمد مؤدب شاعر، ابراهیم شفیعی، مهرداد نظام آبادی، حسین رفیعی، امیر سهیلی، مجتبی کاظمی، سارا روستاپور،مژده لواسانی ... از مهمانان این برنامه بودند.

مهدی صارمی نخستین بار سال ۱۳۷۰ در عرصهٔ تئاتر کار هنری خود را شروع کرد. وی از سال ۱۳۸۶ با برنامهٔ آقاجون سلیمون و عمو پورنگ فعالیتش را در تلویزیون ادامه داد. از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ اجرای برنامهٔ «جمعمون جمعه» را بر عهده داشت و در سال ۱۳۹۰ هم مسابقه‌ ی «گنج امیر» را از شبکه دو اجرا می‌کرد. مهدی صارمی در حال حاضر مجری و بازیگر برنامهٔ «رنگین کمان» شبکه تهران است.

برنامۀ «سر سفرۀ خدا» ویژه روزه اولی‌ها در گروه کودک شبکه کودک و نوجوان، کانال نهال تولید شده است.

این برنامه از ساعت ۳ تا ۴:۲۵ دقیقه سحر از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود.
508502

کد خبر: 654622

وب گردی

وب گردی