قیصری: سربلندی از امتحان الهی مهمترین هدف انسان مومن در دنیای فانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور در سالن‌های برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه، افزون بر صحبت با تعدادی از دانشجویان، از روند برگزاری امتحانات بازدید کرد.

به ایسکانیوز، دکتر یوسف قیصری با بیان اینکه امتحانات پایان ترم که در پایان هر نیمسال تحصیلی برگزار می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: دانشجویان پس از نیمسال تحصیلی و تلاش‌های مستمر و حضور فعال در کلاس‌های درس به منظور سنجش اطلاعات و آموخته‌های خود در امتحانات پایان ترم شرکت می‌کنند و باید فضایی مناسب فراهم شود که با آسودگی خاطر در جلسات امتحان حاضر شوند و خود را محک زنند.

رئیس واحد بوشهر یکی از مهم‌ترین رسالت نظام آموزش عالی را آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد دانست و ادامه داد: برگزاری آزمون و امتحانات پایان ترم یکی از راه‌های محک زدن طالبان علم و دانش است.

وی ادامه داد: به عنوان معلم باید عمیقا باید باور داشته باشیم که هر طالب علم، قابلیت رشد، یادگیری و پیشرفت را دارد و باید باتلاش این شرایط و امکانات را برای شکوفایی این استعداد‌ها فراهم کنیم.

قیصری در پایان جلسه با تنی چند از دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت و گفت: نظم و انضباط در همه مراحل زندگی شخصی و کاری نقش مهمی ایفا می‌کند و نظم و جدیت در تحصیل مقدمه‌ای برای ورود به جامعه است.

وی سربلندی از امتحان الهی را مهم‌ترین هدف انسان مومن در دنیای فانی دانست و تصریح کرد: «انسان نباید از امتحانات الهی غافل شود و هر لحظه خود را درمعرض امتحان الهی ببیند.

20101

کد خبر: 654644

وب گردی

وب گردی