زاهد:دولت باید از یک تیم رسانه‌ای فعال و چابک استفاده کند

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: دولت باید از یک تیم رسانه‌ای فعال و چابک استفاده کند که آنها با کار رسانه‌ای آشنایی داشته باشند. این تیم رسانه‌ای باید در اطلاع‌رسانی پیشتاز باشد و در بازی رسانه‌ای بازی‌گردان باشد نه بازی خور.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا فیاض زاهد ، در تحلیل خبر ایجاد اتاق تخریب دولت که سخنگوی دولت به آن اشاره کرده است، اظهار کرد: اعلام این خبر در مقطع کنونی نشان‌دهنده نجابت دولت است، زیرا این اتاق خیلی وقت پیش و در زمان مذاکرات هسته‌ای با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن فعالیت‌های دولت تشکیل شده بود.

وی در ادامه افزود: سابقه چنین فعالیت‌هایی در دولت اصلاحات هم وجود داشته است و در ماه‌های منتهی به انتخابات دهم تخریب‌ها بیشتر می‌شود. جریان تندرویی که پشت پرده این تخریب‌ها قرار دارند، به شدت از نتیجه انتخابات اخیر مجلس نگران شده‌اند، زیرا پیش از این، دولت را نیز از دست داده‌اند.

زاهد با بیان اینکه بسیاری از چهره‌های سیاسی افراطی حیات خود را با رانت‌های مختلف تعریف می‌کنند، افزود:‌ به همین دلیل آنها جنگ روانی به راه انداخته‌اند تا فعالیت‌های دولت را تحت‌الشعاع قرار دهند. در دولت احمدی نژاد مفسده انگیزترین فعالیت‌های اقتصادی و بی‌سابقه‌ترین اختلاس‌ها انجام شد، اما این تیم تخریب، حقوق‌های بالای برخی مدیران را پوششی برای برنامه‌های اقتصادی دولت احمدی نژاد قرار دادند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی همچنین با بیان اینکه این فیش‌های حقوقی حاصل عملکرد دولت قبل است، گفت: با این وجود دولت هم باید با مراقبت‌های خود اجازه سوء استفاده برخی مدیران را نمی‌داد و متخلفان را عزل می‌کرد. با این وجود این حقوق‌های میلیونی با تاراج اموال عمومی در دولت قبل متفاوت است.

به گفته وی هر چند ماشین تخریب دولت بسیار فعال است اما مردم همانطور که در انتخابات ۹۴ نشان دادند تحت تأثیر این تخریب‌ها قرار نمی‌گیرند، این بار همه آگاه بوده و نسبت به این مسائل آشنایی دارند.

زاهد با توصیه به دولت برای ترمیم کابینه، خاطرنشان کرد: سهل‌انگاری مقامات دولتی هم در ایجاد این فشارها موثر بوده است. روحانی نباید به تنهایی بار دولت را به دوش بکشد زیرا در این شرایط روحانی خسته و عصبانی شده و ممکن است تصمیماتی بگیرد که به صلاح نباشد. وجود فرمانداران یا استاندارانی که اعتقادی به دولت یازدهم ندارند هم طرفداران دولت را ناراضی کرده و هم دولت را با مشکل مواجه می‌کند. روحانی نباید از نیروهایی استفاده کند که پشت او را خالی می‌کنند. الان بهترین فرصت برای ترمیم کابینه و یکدست شدن آن است. مهمترین مشکل دولت فقدان تصمیم‌گیری در این حوزه است.

وی در پایان گفت: دولت باید از یک تیم رسانه‌ای فعال و چابک استفاده کند که آنها با کار رسانه‌ای آشنایی داشته باشند. این تیم رسانه‌ای باید در اطلاع‌رسانی پیشتاز باشد و در بازی رسانه‌ای بازی‌گردان باشد نه بازی خور.

203/201

کد خبر: 654826

وب گردی

وب گردی