بازیگر جوان «پیشتازان فضا» درگذشت

«آنتون یلچین» بازیگر 27 ساله آمریکایی در یک سانحه رانندگی درگذشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسکرین دیلی، این بازیگر جوان که در فیلم «پیشتازان فضا» (محصول ۲۰۰۹) و «پیشتازان فضا، به سوی تاریکی‌» (۲۰۱۳) نقش «پاول چخوف» را بازی می‌کرد، بر اثر غلت خوردن اتومبیلش روی شیب تند جاده کنار خانه‌اش در منطقه استودیو سینی لس‌انجلس، به تیرک پستی و حصارها کوبیده شد و به فاصله کوتاهی درگذشت.

«آنتون یلچین» در مسیر ملاقات با دوستانش برای تمرین قرار داشت اما زمانی که در تمرین حاضر نمی‌شود دوستانش پیگیر وضعیت‌اش می‌شوند.

کمپانی فیلم پارامونت در بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما در کمپانی پارامونت به همه جهان در عزاداری مرگ نابهنگام بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» می‌‌پیوندیم. «آنتون یلچین» به عنوان یکی از اعضای تیم «پیشتازان فضا» مورد علاقه همه بود و واقعا جای خالی او احساس خواهد شد. ما عمیق‌ترین تسلیت‌ها را به پدر، مادر و خانواده او می‌گوئیم".

«آنتون یلچین» که متولد روسیه بود اخیرا در فیلم «اتاق سبز» مقابل دوربین رفته بود و در فیلم جدید «آنسوی پیشتازان فضا» نقش «پاول چخوف» را مجددا ایفا کرده است که قرار است در انتهای جولای در جشنواره «کامیک‌کان» رونمایی شود.

این بازیگر 27 ساله قرار بود در مجموعه انیمیشن‌های جدید «ترول هانترز» با «گیلرمو دل‌ترو» همکاری کند و در سریال اقتباسی «آقای مرسدس» از آثار «استفن کینگ» برای شبکه «نتفلیکس» نیز مقابل دوربین برود.
منبع: ایسنا
503502

کد خبر: 654863

وب گردی

وب گردی