جاسازی مواد مخدر در حلب‌های روغن نباتی/شبکه بزرگ مواد مخدر منهدم شد

دادستان کرمان از انهدام یک شبکه بزرگ مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد وگفت: باند مذکور بصورت شبکه ای در کل کشور فعالیت داشته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: با پیگیری‌های اطلاعاتی بعمل آمده ضمن شناسایی یکی از باندهای قاچاق کلان مواد مخدر،مشخص شد باند مذکور طی سالیان متمادی محموله های کلان مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور می کرده است.

این مقام قضائی ادامه داد: باند مذکور پس از انتقال محموله های مواد مخدر از استان سیستان وبلوچستان به حوزه استان کرمان نهایتا از طریق مسیرهای فرعی اقدام به انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی کشور می نموده است.

سالاری گفت: اعضای این باند اقدام به جاسازی ماهرانه مواد مخدر در حلب های 17کیلویی روغن نباتی می نموده اند و قصد انتقال محموله مواد مخدر به تهران را داشته اند.

او با بیان اینکه اکثر اعضای باند از اتباع افغانستان هستند،گفت: با دستور قضائی سه نفر از اعضای این باند در شهرستان سیرجان دستگیر وکامیون حامل محموله توقیف و در بازرسی های صورت گرفته 60حلب حاوی 180بسته مواد مخدر به وزن 303کیلوگرم تریاک کشف وضبط گردید.

دادستان کرمان ادامه داد: عضو دیگر این باند که یک تبعه افغانی است نیز در کرمان دستگیر و در بازرسی از منزل متهم تعداد 30بسته 5کیلویی موادمخدر به وزن 150کیلوگرم تریاک کشف وضبط شد.

سالاری ادامه داد: فروردین ماه نیز شبکه مذکور در تهران توسط وزارت اطلاعات مورد ضربه واقع شده بود وبیش از 1200کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین از باند مذبور کشف وضبط شده بود.

105105


کد خبر: 654922

وب گردی

وب گردی