امیدی برد و درجمع ۱۶ نفره ها ایستاد

بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر نماینده جزیره ویرجینیا به جمع 16 نفر برتر وزن خود راه یافت.

به گزاش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، رقابت های جهانی بوکس باکو که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود، با حضور 469 بوکسور از 105 کشور در شهر باکو آذربایجان در حال پیگیری است.
سیاوش امیدی نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان در مصاف "جوئل کینگ" از جزیره ویرجینا با اقتدار به پیروزی رسید و به جمع 16 نفر برتر وزن خود راه یافت. امیدی فردا(سه شنبه) با برنده دیدار کره جنوبی و پاکستان دیدار خواهد کرد.
همچنین سالار غلامی که نخستین نمینده کشورمان در پنجمین روز این رقابت ها بود با پیروزی مقابل بوکسور کشور اوکراین به جمع 8 نفر برتر وزن خود راه یافت.
بنابراین فردا و در ششمین روز این رقابت ها هر سه نماینده کشورمان روی رینگ خواهند رفت.
در 52 کیلوگرم سجاد محمدپور با "داوید آویلا سایبر" از کلمبیا که نفر چهارم رنکینگ جهانی است دیدار می کند.سالار غلامی در 91 با "عبدالجلیل" از مراکش مصاف می دهد و سیاوش امیدی در 75 کیلوگرم با برنده دیدار کره جنوبی و پاکستان رو به رو خواهد شد.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) در رقابت های جهانی باکو در مجموع 39 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.
این رقابت ها در سالن "سرحدچی" که در سال ۲۰۱۰ میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان بوده و حدود ۱۲۰۰ نفر گنجایش دارد، برگزار می‌شود.
ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی باکو به قرار زیر است:
52کیلوگرم:سجاد محمدپور
56 کیلوگرم:احسان سپهوندی
60کیلوگرم:فروتن گل آرا
64 کیلوگرم:هادی ماکویی
69کیلوگرم:امین قاسمی پور
75کیلوگرم:سیاوش امیدی
91کیلوگرم:سالار غلامی
به اضافه 91 کیلوگرم:محمد علی شهیدی

کادر فنی:عبدالرضا انصاری، علیرضا استکی، اصغر اشرفی ، همایون امیری و مهدی شفیعی
تیم ایران در اوزان 49 و 81 کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

601/606

کد خبر: 655034

وب گردی

وب گردی