امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و پلیس آگاهی ناجا

تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی شامل رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل توسعه علمی بر مبنای تبادل فن آوری بین دستگاه های مختلف اجرایی و پژوهشی را بسیار مهم و حیاتی دانست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن استقبال از همکاری با مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا استان اظهار داشت: زمان آن رسیده که فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی از حالت شعاری خارج شده و کاملا عملیاتی و کاربردی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این تفاهم نامه، زمینه برداشتن گام های عملی برای تقویت بنیان های علمی و پژوهشی دانشگاه و پلیس آگاهی را فراهم آورد.

در این جلسه ، رییس پلیس آگاهی استان اردبیل نیز بر تبادل علمی و پژوهشی عملیاتی و کاربردی بین دو مجموعه تاکید کرد.

سرهنگ موسی عالیزاده گفت: پارک فن آوری نیروی انتظامی دارای ظرفیت و پتانسیل های خوبی است که با امضای این تفاهم نامه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از آن بهره ببرند.

وی با اشاره مجلات و فصل نامه هایی که توسط نیروی انتظامی منتشر می شود، برای چاپ مقاله های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص در رشته های شیمی، فیزیک، حقوق و روانشناسی اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: منابع ویژه علمی در اختیار داریم که می توانیم آن ها را در اختیار دانشجویان قرار داده و از نیازمندی های این مجموعه حمایت های مالی هم خواهیم کرد.

در این جلسه، معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز از آمادگی این دانشگاه برای تبادل علمی با نیروی انتظامی استان خبر داد.

محمد ضعیفی زاده گفت: پتانسیل های آزمایشگاه این دانشگاه در حد بسیار عالی موجود بوده و تقریبا تمامی دستگاه های مورد نیاز رشته مورد تاکید نیروی انتظامی وجود دارد.

وی افزود: در رشته های شیمی، فیزیک، حقوق و روانشاسی تا مقطع دکترا دایر بوده و مرکز رشد و پارک فن آوری دو مجموعه می توانند همکاری مطلوبی داشته باشند.

کد خبر: 655082

وب گردی

وب گردی