کمند امیر سلیمانی: در معمای شاه در نقش متفاوتی بازی کرده ام

کمند امیرسلیمانی از پخش سریال جدیدش از بعد از ماه رمضان خبر داد.

کمند امیرسلیمانی در گفت و گو با ایسکانیوز درمورد همکاری خود با تازه ترین ساخته حسین سهیلی زاده گفت: داستان پریا در واقع راجع به دو تا خانواده است که دچار معضل می شوند و من در واقع دختر یکی از خانواده ها هستم.

وی ادامه داد: در این سریال مشاوره روانشناس هستم و در واقع به خاطر مشکلاتی که برای برادر من و دختر خاله ام پیش می آید من و همسرم که وکیل هست سعی می کنیم یک جورایی معضلات قصه را حل کنیم در واقع ما شخصیت هایی هستیم که سعی در بهبود بخشیدن ماجراهای سریال داریم.

بازیگر نقش آذر در پدر سالار درباره زمان پخش سریال پریا گفت:احتمال می دهم که این سریال بعد از ماه رمضان از شبکه سوم سیما پخش شود.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می کنند.

امیرسلیمانی همچنین در برای نقش کوتاه خود در سریال معمای شاه گفت:در سریال معمای شاه یک نقش خیلی کوتاهی را ایفا کردم که نقش جالب و متفاوتی است نسبت به کارایی که تا الان انجام دادم.

چندی پیش وی عکسی ازگریم متفاوت خود در سریال معمای شاه منتشر کرد

502508

کد خبر: 655343

وب گردی

وب گردی