عمو پورنگ و سعید ابوطالب به «نوسفران» و  «روبه راه» می روند

سعید ابوطالب کارگردان و سیاستمدار مهمان برنامه «روبه راه» می‌شود و برنامه «نوسفران» هم میزبان داریوش فرضیایی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «روبه راه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران امشب اول تیر ساعت ۱۹:۵۰ روی آنتن می رود.

این برنامه که خانواده را موضوع اصلی گفتگو قرار داده است بنا دارد امشب اول تیرماه با مهمان خود سعید ابوطالب و همسرش در این رابطه صحبت کند. سعید ابوطالب یکی از کارگردانان و سیاستمداران ایران است.

این برنامه در ماه رمضان با موضوع خانواده و باحضور شخصیت های هنری، سیاسی، ورزشی، اجتماعی به همراه خانواده شان روی آنتن رفته است و با افرادی همچون مهران رجبی، هوشنگ شهبازی، حسن جوهرچی، راحله امینیان، محمد غرضی و... در این هفته گفتگو کرده است.

عموپورنگ مهمان تلویزیون می شود

بامداد ۲ تیرماه داریوش فرضیایی که کودکان او را با نام عموپورنگ می شناسند مهمان برنامه «نوسفران» می شود.

برنامه «نوسفران» ساعت ۳ بامداد به مدت ۶۰ دقیقه با هدف توجه ویژه به نوجوانان در کلیت خانواده و انتقال باورهای دینی به نسل جدید، همراهی بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه های معنوی سحر و احیای آیین های مذهبی و دینی روی آنتن می رود.

«نوسفران» که ویژه ماه مبارک رمضان است در دو بخش زنده و تولیدی تهیه شده و مجری بخش زنده این برنامه همانند سال گذشته سید جواد هاشمی است.

آیتم های تولیدی این برنامه شامل خاطرات، نیایش، معارف، قصه گویی چهره های مشهور، مستند روزه، آموزش احکام، حدیث روزه و... است که در طول این مدت برای پخش در برنامه تولید شده است.

«نوسفران» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما که به تهیه کنندگی اصغرمهدی ابهری از ساعت ۳ بامداد به صورت زنده روی آنتن می رود.

508502

کد خبر: 655371

وب گردی

وب گردی