Note 7 مدل غیر Edge ندارد

این طور که به نظر می‌رسد، صفحه‌های خمیده‌ پرچم‌دارهای سامسونگ آن‌قدر محبوب شده‌اند که این شرکت دیگر نمی‌خواهد مدل‌های معمولی از پرچم‌دارهای‌اش را بسازد. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، مدل بعدی Galaxy Note فقط با صفحه‌ خمیده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، در یکی از روزنامه‌های کره‌ جنوبی آمده است: “سامسونگ قصد ساخت مدلی از Galaxy Note که صفحه‌ی تخت دارد، را ندارد.”

سامسونگ پس از عرضه‌ Galaxy Note 4 تصمیم گرفت مدلی از آن را عرضه کند که یک لبه‌اش خمیده است. پس از Galaxy Note Edge، سامسونگ برای گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S7هم مدلی با صفحه‌ی خمیده عرضه کرد.

گوشی S6 Edge آن‌قدر محبوب شد که سامسونگ نتوانست تقاضای زیاد برای آن را پاسخ دهد؛ طوری که طبق انتظارات اولیه‌ی این شرکت، سامسونگ مدل معمولی S6 را بیشتر از مدل Edge تولید کرده بود.

البته سامسونگ هنوز هم نتوانسته است کارایی خاصی برای لبه‌ خمیده‌ی گوشی‌های‌اش پیدا کند و این صفحه‌های نمایش، فقط به گوشی ظاهری زیبا داده‌اند. شما درباره‌ این شایعه چه نظری دارید؟ آیا از صفحه‌های خمیده‌ سامسونگ راضی هستید، یا اینکه ترجیح می‌دهید مدل معمولی گوشی‌های این شرکت را بخرید؟

20101

کد خبر: 655572

وب گردی

وب گردی