مهاجم ملی پوش ایران  امید اصلی روبین‌کازان +عکس

سایت ورزش روسیه با انتشار تصاویری از اولین تمرین تیم روبین کازان زیر نظر سرمربی جدید اسپانیایی تیتر اصلی خود را به سردار آزمون اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم روبین کازان روز گذشته به صورت رسمی دور جدید تمرینات خود را زیر نظر خاویر گراسیای اسپانیایی آغاز کرد و حضور سردار آزمون، مهاجم ایرانی پس از یک فصل و نیم دوری از این تیم مطرح روسی توجه رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرد.


سایت ورزش روسیه با انتشار گزارشی ویژه بیشترین تصاویر مربوط به اولین تمرین روبین کازان زیر نظر سرمربی جدید اسپانیایی را به سردار آزمون، مهاجم ایرانی این تیم اختصاص داد و این تیتر را برای گزارش خود برگزید: «سردار آزمون امید اصلی روبین کازان.»

مهاجم جوان ایرانی پس از درخشش بی‌نظیر در تیم روستوف و کسب عنوان بهترین بازیکن ماه می فوتبال روسیه پیشنهادهای بسیاری دریافت کرد، اما باشگاه روبین کازان با توجه به مدت قرارداد باقی مانده آزمون تصمیم به حفظ این بازیکن ایرانی دارد.

سران باشگاه روبین کازان با سرمایه گذاری‌های گسترده و استخدام سرمربی اسپانیایی و چندین بازیکن اروپایی حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 به خاطر صد سالگی تاسیس جمهوری تاتارستان را هدف گذاری کرده‌اند.

604/602

کد خبر: 655606

وب گردی

وب گردی