اپل تولید مک‌بوک پروهای غیر رتینا را متوقف کرد

کاربران در زمان خرید مک‌بوک پرو با انتخاب‌های مختلفی روبه رو می‌شوند که یکی از آن‌ها مک‌بوک پروهایی هستند که از صفحه‌های نمایش غیر رتینا بهره می‌برند و قیمت ارزان‌تری هم دارند. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تولید این مدل از مک‌بوک پروها را متوقف کند تا کاربران تنها با یکسری مک‌بوک با صفحه نمایش رتینا مواجه شوند.

به گزارش از ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا،براساس اطلاعات به دست آمده، اپل مک‌بوک پروهایی که صفحه نمایش غیر رتینا دارند را از فروشگاه‌های خودش جمع‌آوری کرده و دیگر آن‌ها را نمی‌فروشد. این اقدام از هفته‌ی گذشته رخ داده و به نظر می‌رسد به زودی تمام فروشگاه‌های این شرکت چنین کاری را انجام خواهند داد.

هنوز مشخص نیست که چرا اپل دست به چنین کاری زده؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که مدل جدید مک‌بوک پرو با تغییرات مختلف از اواخر امسال راهی بازار خواهد شد. این مک‌بوک پروهای جدید با تاچ‌پد OLED عرضه می‌شوند. به همین دلیل اپل می‌خواهد تولید مک‌بوک پروهای قدیمی را متوقف کند تا بتواند محصولات جدیدتر راهی بازار کند.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که مک بوک‌های قدیمی همچنان در فروشگاه اپل به فروش می‌رسند و کاربران می‌توانند از این طریق مک بوک مورد نیاز خودشان را بخرند. پس اگر قصد خرید این مک‌بوک‌ها را دارید، سریع‌تر اقدام کنید.

20105

کد خبر: 655632

وب گردی

وب گردی