پایان ضبط سری اول «با من خوش میگذره!»

تصویربرداری «با من خوش می‌گذره!» در لبنان به اتمام رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پروژه، با پایان تصویربرداری مجموعه «با من خوش می‌گذره!» در لبنان، گروه تولید به ایران بازگشتند.

امیرحسین صدیق، خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش می‌گذره!» به رقابت پرداخته‌اند.

این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کردند. در جریان این سفر، در هر قسمت هم بینندگان از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می شوند. ضمن اینکه طی این سفر تلاش می شود گوشه ای از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی، دوستی و ... به تصویر کشیده شود. این سفرها در قسمت‌های آینده تا شهرهای زیبای ایران نیز امتداد می یابند.

غفوریان، صدیق و لرنژاد به عنوان نخستین گروه از سری اول مجموعه مذکور در بیروت لبنان به رقابت پرداختند که ضبط تصاویر آن اخیرا به پایان رسید و مراحل تدوین و صداگذتری در تهران انجام می شود.

بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی مشموشی، نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور دارند و قرار است پس از ماه رمضان این مجموعه در شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی توزیع شود.

کره جنوبی، روسیه و مالزی سه کشوری هستند که سری بعدی مجموعه در یکی از آنها جلوی دوربین خواهد رفت که بزودی یکی از این سه مقصد قطعی خواهد شد و هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.

هر برنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند. در هر قسمت یک نفر از سه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده، تلاش می کند هنرمندانه برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند.

هر لیدر به قید قرعه یک مشاور از محل در اختیار خواهد داشت. لیدر یک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روز چهار صد دلار است. لیدر با این بودجه باید مقصدهای گردشگری برای معرفی شهر یا کشور میزبان را تعیین کند و نیز پذیرایی مناسب را انجام دهد.

او همچنین باید نحوه حمل ونقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه های مورد نظر را به بهترین نحو اجرا کند؛ به گونه ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روز مفرح، شاد و توام با اطلاعات معرفی شهر یا کشور میزبان جلب کند.

در پایان روز اعضای گروه از جمله خود لیدر به او نمره می دهند. لیدر می تواند تا سه بار از راهنمایی مشاور استفاده کند و به ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت، میزانی از امتیاز خود را از دست می دهد. دو مهمان در هر برنامه به ازای هر یک از ملاک ها 10 امتیاز و جمعا 40 امتیاز به لیدر می دهند. در ضمن لیدر هم می تواند 20 امتیاز به خود بدهد.

این مجموعه با حمایت مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ساخته می شود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

عوامل مجموعه با من خوش میگذره! از این قرارند: تهیه کننده و کارگردان: مرتضی آتش زمزم، مشاور پروژه: رضا شاکری، مدیر تولید: مجتبی آتش زمزم، مدیر تصویربرداری: مرتضی خانمحمد، تصویربردار هوایی: مسعود اردلانی، صدابردار: حسین قورچیان، تدوین: کاووس آقایی، مدیر تولید: لبنان مجدی مشموشی، هماهنگی تولید لبنان: کاظم عزیزی، دستیار تهیه کننده: ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست: مهدی وجدانی، عکاس: محمد حسین وجدانی و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

508502

کد خبر: 655672

وب گردی

وب گردی