محفل انس با قرآن واحد سمنان با حضور هیات رییسه

هم‌زمان با سالروز فرخنده ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، محفل روح‌بخش و معنوی انس باقران کریم و جشن ولادت در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این آیین معنوی که جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به همراه خانواده‌های خود در آن شرکت داشتند قاری صاحب‌نام سمنانی محمدرضا تجلی به تلاوت آیاتی چند از قران کریم پرداخت.

اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی در مدح امام حسن مجتبی از دیگر برنامه‌های این آیین بود. همچنین تجلیل و تقدیر از 8 نفر از فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که نخستین تجربه بندگی خود را در این رمضان گرم با گرفتن روزه جشن می‌گرفتند بخش دیگری از این آیین را به خود اختصاص داده بود.

در پایان نیز حاضرین در مراسم بر سر سفره افطار میهمان هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بودند. نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار سمنان، جمعی از اعضای بنیاد‌های توسعه سمنان و همیاری مردم در توسعه آموزش عالی سمنان به همراه روسای برخی ادارات و نهاد‌های دولتی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهمیرزاد از دیگر میهمانان این ضیافت بودند.

20101

کد خبر: 655786

وب گردی

وب گردی