مجموعه «با من خوش می‌گذره« در شبکه نمایش خانگی

با پایان تصویربرداری مجموعه «با من خوش می‌گذره!» در لبنان، گروه تولید به ایران بازگشتند. این مجموعه پس از ما مبارک رمضان در شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، امیرحسین صدیق، حسام لرنژاد و مهران غفوریان اولین گروهی هستند که در مجموعه «با من خوش می‌گذره!» به رقابت پرداخته‌اند. این سه هنرمند در جریان یک سفر، بینندگان را با ظرفیت‌های گردشگری کشورهای مختلف جهان آشنا می‌کنند. همچنین این برنامه تلاش دارد تا گوشه‌هایی از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا را در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان‌نوازی، دوستی و ... به تصویر بکشد.

غفوریان، صدیق و لرنژاد به عنوان نخستین گروه از سری اول مجموعه «با من خوش می‌گذره!» در بیروت لبنان به رقابت پرداختند که ضبط تصاویر آن اخیراً به پایان رسید و قرار است مراحل تدوین و صداگذاری در تهران انجام شود. بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی‌شموشی، نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور دارند.

کره جنوبی، روسیه و مالزی، سه کشوری هستند که سری بعدی این مجموعه در یکی از آنها جلوی دوربین خواهد رفت و به زودی یکی از این سه مقصد قطعی خواهد شد. هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز هنوز قطعی اعلام نشده است. این سفرها در قسمت‌های آینده تا شهرهای ایران نیز امتداد می‌یابند.

هر برنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت‌کننده حضور دارند؛ درهر قسمت یک نفر از سه شرکت‌کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده، تلاش می‌کند برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه‌ریزی کرده و جزئیات آن را اجرا کند. هر لیدر به قید قرعه یک مشاور از محل در اختیار خواهد داشت. لیدر یک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روز 400 دلار است. لیدر با این بودجه باید مقصدهای گردشگری برای معرفی شهر یا کشور میزبان را تعیین کند و نیز پذیرایی مناسب را انجام دهد. او همچنین باید نحوه حمل و نقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه‌های مورد نظر را به بهترین نحو اجرا کند، به گونه‌ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روزمفرح، شاد و توام با اطلاعات معرفی شهر یا کشور میزبان جلب کند.

در پایان روز اعضای گروه از جمله خود لیدر به او نمره می‌دهند. لیدر می‌تواند تا سه بار از راهنمایی مشاور استفاده کند و به ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت، میزانی از امتیاز خود را از دست می‌دهد. دو مهمان در هر برنامه به ازای هر یک از ملاک‌ها ۱۰ امتیاز و جمعاً ۴۰ امتیاز به لیدر می‌دهند و لیدر هم می‌تواند ۲۰ امتیاز به خود بدهد.

این مجموعه با حمایت مرکز بین‌المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ساخته می‌شود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. کپی رایت این مجموعه به ثبت بین‌المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه‌های دیگری نیست.


عوامل مجموعه «با من خوش میگذره! » عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم، مشاور پروژه:رضا شاکری، مدیر تولید:مجتبی آتش زمزم، مدیرتصویربرداری: مرتضی خان‌محمد، تصویربردار هوایی:مسعود اردلانی، صدابردار:حسین قورچیان، تدوین:کاووس آقایی، مدیر تولید:لبنان مجدی مشموشی، هماهنگی تولید لبنان:کاظم عزیزی، دستیار تهیه‌کننده: ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست:مهدی وجدانی، عکاس:محمدحسین وجدانی و مشاور رسانه‌ای:هادی داداشی.

505502

کد خبر: 655934

وب گردی

وب گردی