تدابیر ویژه  ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در شب های قدر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور گسترده و پرشور شهروندان در آئین های معنوی لیالی قدر، از اعمال تمهیدات و تدابیر ویژه ترافیکی پلیس راهور پایتخت دراین شب ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا سرهنگ مراد مرادی افزود: به منظور برقراری نظم و همچنین تسهیل آمد و شد شهروندان برای شرکت در مراسم شب های قدر(چهارم ، ششم و هشتم تیر) پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه ای را در راستای تسهیل تردد و پیشگیری از بروز هر گونه بی نظمی در محدوده اماکن برگزاری آئین های قدر اعمال می کند.

او به زمان و مکان های مد نظر در اجرای طرح اشاره کرد و گفت: تمهیدات و تدابیر ترافیکی پلیس راهور از ساعت 21 و 30 دقیقه شب های قدر تا پایان برگزاری مراسم و عادی شدن جریان ترافیک تمامی معابر پیرامونی اماکن مذهبی و محل های برگزاری آئین احیای شب های قدر در تهران و به ویژه اماکن مذهبی همچون حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، امامزاده صالح (ع) ،امامزاده معصوم(ع)، امامزاده ‌حسن(ع)، امامزاده ‌داوود(ع)، چیذر، ‌مسجد ارگ، و مهدیه تهران اجرا می شود.
سرهنگ مرادی تسهیل و تأمین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از بروز تراکم بار ترافیکی در معابر،‌ تقاطع و میادین سطح شهر را از اهداف پلیس راهور تهران بزرگ برای اعمال محدودیت تردد در شب های قدر عنوان کرد و گفت: تعامل و همکاری با سایر واحدهای انتظامی در راستای انجام هرچه مطلوب تر مأموریت صورت گرفته است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نظم دهی و انضباط بخشی به ترافیک و جلوگیری از انسداد مسیر در ساعات قبل از شروع افطار و پس از آن در معابر شهری از تدابیر این یگان برای شب های قدر است.
او همچنین به شرکت کنندگان در مراسم شب های قدر توصیه کرد: برای سهولت در بحث عبور و مرور در شب های قدر حتی الامکان از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی و در تاریکی شب بهنگام عبور از معابر حتماً‌ از پل های روگذر یا زیر گذر استفاده کنند.

105105

کد خبر: 656116

وب گردی

وب گردی