دژاگه در یک قدمی پرسپولیس

روزنامه الشرق قطر اعلام کرد که سران باشگاه العربی قرارداد دژاگه و نکونام را تمدید نخواهند کرد و این دو بازیکن ایرانی در قرمز پوشان جدا خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، العربی در فصلی که گذشت با هدایت جان فرانکو زولا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. قبل از آغاز فصل با آمدن زولا انتظارات هواداران العربی بالا رفت و آنها حداقل انتظار داشتند که تیم آنها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند اما در پایان فصل اینگونه نشد و همین هم باعث شد تا صدای اعتراض هواداران درآید.

هواداران العربی خواستار تغییر اساسی در تیم خود هستند. بعد از آنکه هیأت رئیسه باشگاه العربی تغییر یافت، روزنامه‌های قطری از تغییرات گسترده در العربی سخن به میان می‌آورند.

روزنامه الشرق قطر نوشت: باشگاه العربی با ریاست شیخ خلیفه بن حمد، چهار بازیکن خارجی خود را جواب خواهد کرد و برای حضور قدرتمندانه‌تر در فصل قبل بازیکنان خارجی با کیفیتی را جذب خواهد کرد.

جواد نکونام و اشکان دژاگه دو بازیکن خارجی العربی هستند که فصل قبل در این تیم بازی کردند. دژاگه یک سال دیگر با العربی قرارداد دارد اما قرارداد نکونام به پایان رسیده است و به این ترتیب این دو بازیکن ایرانی فصل بعد را در العربی نخواهند بود. این درحالی است که آنها تا حدودی عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

دژاگه از پرسپولیس پیشنهاد دارد و این احتمال زیاد است که با توجه به جدایی او از العربی، راهی این تیم تهرانی شود.

604/602

کد خبر: 656233

وب گردی

وب گردی