برگزاری کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در ایران

رئیس هیئت مدیره انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری بهمن‌ماه امسال در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، آرش نورآقایی شامگاه جمعه در حاشیه گردهمایی رؤسای کانون‌های راهنمایان گردشگری کشور که در خانه تاریخی یزدان‌پناه قم برگزار شد در جمع خبرنگاران از برگزاری کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در بهمن‌ماه سال جاری به مدت ۱۲ روز در ایران خبر داد.

او در ادامه به گردهمایی روسای ۲۲ کانون راهنمایان گردشگری کشور در کاشان که به مدت دو روز برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این گردهمایی هر چند وقت یکبار به منظور بررسی فعالیت‌ها و ارزیابی و هماهنگی در اهداف تعیین شده در زمینه گردشگری برگزار می‌شود و این دوره نیز به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه بهتر کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور به عضویت ۳۵۰ راهنمای گردشگر از ۷۰ کشور جهان در کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری اشاره و ادامه داد: پیش بینی ما این است که حداقل ۶۰ کشور عضو کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در ایران حضور پیدا کنند.

او در ادامه در رابطه با سفر یک روزه رؤسای انجمن‌های گردشگری کشور به قم گفت: بعد از برگزاری نشست کاشان با توجه به ظرفیت هایی که در قم وجود دارد سفر یکروزه‌ای نیز به این استان انجام شد تا ظرفیت‌ها برای حضور و بازدید اعضاء کنوانسیون جهانی گردشگری از قم ارزیابی شود.

20103

کد خبر: 656353

وب گردی

وب گردی