سازمان بهزیستی دنبال نگاه ترحم آمیز مردم به مددجویان و معلولین نیست

علیرضا ایزدپور در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی این اداره کل گفت : باید در بستر جامعه طوری فرهنگ سازی کنیم که محرومین و معلولین در کنار مردم جامعه باشند و نگاه ترحم آمیز از روی آنان برداشته شود .

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود مدیر کل بهزیستی استان سمنان ساخت فضاهای ویژه معلولین ، سالمندان و کسانی که به هر دلیل ناتوانی جسمی دارند را علمی ندانست و گفت : ایجاد چنین مکانهایی باعث فاصله گرفتن این قشر از جامعه با مردم می شود و می بایست طوری فرهنگ سازی شود که آحاد جامعه معلولین و سالمندان را در کنار خود بپذیرند .
علیرضا ایزدپور با اشاره به اهمیت برگزاری نماز اول وقت بیان نمودند : برگزاری نماز جماعت و تشویق همکاران جهت حضور در نماز اول وقت می بایست در سرلوحه کارها قرار گیرد .

وی وضعیت نمازخانه های ادارات استان را خوب ارزیابی نمود و خواستار بازبینی و ساماندهی هر چه بهتر نمازخانه های ادارت سطح استان شد .
در ادامه جلسه حجت السلام مجید تجلی امام جماعت ستاد اداره کل بهزیستی استان نیز ضمن تشکر از پرسنل این اداره به جهت حضور پررنگ در نماز جماعت گفت : برکات و فیوضات برگزاری نماز جماعت در اول وقت بسیار فراوان است و اگر فردی به آن پی ببرد محال است نماز خود را به تاخیر بیندازد .

کد خبر: 656374

وب گردی

وب گردی