صادقی: اصلاح‌طلبان توان مدیریت خود را در سال 92 و انتخابات ریاست جمهوری نشان داده‌اند

نماینده مردم تهران گفت: پیشینه اصلاح‌طلبان گواه توان مدیریتی‌شان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود صادقی نماینده مردم تهران درباره مشکلات و ضعف‌های جریان اصلاحات، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان توان مدیریت خود را در سال 92 و انتخابات ریاست جمهوری نشان داده‌اند، بعد از آن نیز در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، اصلاح‌طلبان با شکل دادن ائتلافی با اصولگرایان معتدل، موجب راه نیافتن تندروها به مجلس شدند.

وی افزود: بیان این موضوع که اصلاح‌طلبان توان مدیریتی ندارند، نادرست است زیرا پیشینه اصلاح‌طلبان گواه توان مدیریتی‌شان است و بحث‌هایی نیز که در این راستا مطرح می‌شود، به قصد تضعیف اصلاح‌طلبان از سوی رقیب است.

نماینده مردم تهران گفت: از سوی دیگر آنچه از طرف اصلاح‌طلبان و حامیان لیست امید در قالب نقدهایی به عملکرد اعضای فراکسیون امید شنیده می‌شود، به نظر می‌رسد بیشتر تحت تاثیر فضای انتخابات ریاست مجلس باشد.

صادقی با اشاره به برخی نقدهایی که به درستی مطرح شده است، افزود: نمی‌توان از نقاط ضعفی که وجود دارد نیز چشم‌پوشی کرد، نخستین نقطه ضعفی که دیده می‌شود عدم مشارکت لازم در تصمیمات فراکسیون از سوی اعضا است. اگر بتوانیم با برگزاری جلسات منظم و اغنایی، نمایندگان را به مشاکرت دعوت کنیم، می‌توانیم در تصمیمات مجلس با انسجام داخلی نقش مهمی ایفا کنیم.

205/201
کد خبر: 656568

وب گردی

وب گردی