MSI از لپ‌تاپ‌های بازی جدیدی رونمایی کرد

لپ تاپ های بازی، قدرت نسبتا خوبی ارایه می‌دهند و در عین اینکه قابل حمل هستند، قیمت خوب را هم به یدک می‌کشند؛ طوری که امروزه خریدن لپ‌تاپ بازی، به صرفه‌تر از جمع کردن یک کیس است. همین موضوع هم باعث شده است تا شرکت‌ها بی‌خیال لپ‌تاپ‌های بازی‌شان نشوند.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت MSI هم که سابقه‌ای بلند و بالا در ساخت لپ‌تاپ بازی دارد، از سه لپ‌تاپ جدید رونمایی کرده است.

نکته‌ی مهم درباره‌ی هر سه لپ‌تاپ، کارت گرافیکی آن‌ها است. شرکت MSI حرفی از مدل کارت گرافیک نزده و در هر سه مورد، گفته است که لپ‌تاپ‌شان یک کارت گرافیک خفن انویدیا دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لپ‌تاپ MSI GS73

برخلاف GT73، شرکت MSI ظاهر مدل GS73 را کمی تغییر داده است. بدنه‌ی آلومینیومی این لپ‌تاپ، در لبه‌های‌اش گوشه‌دار شده است.

مشخصات مهم این لپ‌تاپ، حافظه‌ی SSDاش است که می‌تواند با سرعت ۲۲۰۰ مگابایت در ثانیه، داده تبادل کند. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم نرخ انطباق تصویرش برابر با ۱۲۰ هرتز است. شرکت MSI از سری پردازنده‌های Core i7 اینتل هم در این لپ‌تاپ استفاده کرده است.

با اینکه MSI حرفی از کارت گرافیکی این لپ‌تاپ نزده، انتظار داریم یک GTX 1060 یا یک GTX 1070 در آن قرار گرفته باشد. این لپ‌تاپ هم‌چنین می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم داشته باشد.

لپ‌تاپ MSI GS63

این لپ‌تاپ، ۱۵ اینچی و سبک است. برخلاف مدل GS73، این لپ‌تاپ ظاهری ساده‌تر و تخت‌تر دارد و بیشتر شبیه به سری لپ‌تاپ‌های GS70 است. از نظر سخت‌افزاری این لپ‌تاپ شبیه به همان مدل GS73 است، اما صفحه‌ی نمایش سریع آن را ندارد. احتمالا MSI از صفحه‌ی نمایش سریع فقط در مدل ۱۷ اینچی استفاده کرده است.

این لپ‌تاپ هم یک پردازنده‌ی Core i7 و «کارت گرافیک نسل بعدی انویدیا» را در خودش جای داده. احتمالا کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم GTX 1060 است.

لپ‌تاپ MSI GS32

کوچک‌ترین لپ‌تاپ جدیدی که MSI معرفی کرده، G362 است. به غیر از صفحه نمایش ۱۳ اینچی Full HD، این لپ‌تاپ همان SSDهای سریع و تا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی RAM را در خودش جای داده است.

شرکت MSI گفته است که در این لپ‌تاپ هم از سری پردازنده‌های Core i7 استفاده کرده است. این شرکت هم‌چنین گفته است که کارت گرافیکی این لپ‌تاپ، از سری کارت‌های جدید انویدیا است. با این حال، نمی‌دانیم MSI دقیقا چه کارت گرافیکی را می‌خواهد در این لپ‌تاپ جای دهد؛ چون احتمالا قرار دادن یک GTX 1060 در این لپ‌تاپ، نیازمند یک سیستم خنک‌کننده‌ی قوی است.

قرار است به همراه GS32 یک داک هم عرضه شود. این داک که با پورت Thunderbolt به لپ‌تاپ متصل می‌شود، می‌تواند یک کارت گرافیک قوی را در خودش جای دهد.

20101

کد خبر: 656751

وب گردی

وب گردی