کتاب صوتی اشعار پروین اعتصامی به زبان ارمنی منتشر شد

کتاب صوتی اشعار پروین اعتصامی به همت رایزنی فرهنگی کشورمان به زبان ارمنی چاپ و منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی کشورمان با همکاری باشگاه فرهنگی ایران ـ ارمنستان «مهر» و با هدف آشنایی اندیشمندان و فرهیختگان ارمنی با فرهنگ و تمدن ایران‌زمین در قالب کتب صوتی، اقدام به ترجمه و انتشار آثار بزرگان و مفاخر فرهنگ و ادب فارسی کرده است.

در این راستا، انتشار کتاب نوشتاری و صوتی منتخب آثار پروین اعتصامی به زبان ارمنی حاصل برنامه‌ریزی و مدیریت رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان و مساعدت و همکاری باشگاه فرهنگی ایران ـ ارمنستان «مهر» است.

کتاب صوتی پروین اعتصامی چهاردهمین شماره از مجموعه محصولات مشترک رایزنی فرهنگی و باشگاه فرهنگی مهر است که در اختیار علاقه‌مندان به آثار ادیبان و مفاخر ایران زمین قرار می‌گیرد.

تهیه‌کنندگان این کتاب صوتی ابراز امیدواری کردند که این اثر پس از کتب صوتی بزرگانی همچون حضرت امام خمینی (ره)، فردوسی، نظامی، مولوی، سعدی، رودکی، حافظ، عمر خیام، بابا طاهر و... در تعمیق شناخت فرهنگی از ایران‌زمین تأثیر بسزایی داشته باشد.

بنابر اعلام این خبر، گویندگی اشعار کتاب صوتی منتخب آثار پروین اعتصامی توسط خانم آیدا آساطوریان از گویندگان مشهور ارمنستان انجام شده است.

508502

کد خبر: 656752

وب گردی

وب گردی