گزارش فیش‌های حقوقی غیرمتعارف به سران سه قوه ارسال می شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سه معاونت سازمان بازرسی در رابطه با حقوق‌های غیرمتعارف امروز به سران سه قوه ارسال می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایلنا، قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم افتتاح مرکز آموزش آمبودزمان آسیایی،‬ گفت: از سال ۹۲ حدود، ۲۰ پروژه را آغاز کردیم که ۱۲ پروژه در سال گذشته و امسال افتتاح شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۶ هزار مترمربع زیربنای پروژه‌ها است، ادامه داد: هشت پروژه نیمه تمام تا پایان سال آینده افتتاح خواهد شد که جمع پروژه‌ها بیش از ۵۱ هزار متر مربع است که با افتتاح این ساختمان مشکلات کارکنان در سازمان بازرسی حل خواهد شد.

قاضی سراج به گزارش‌ معاونت اقتصادی، فرهنگی و تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با حقوق‌های نجومی اشاره و تصریح کرد: معاونت اقتصادی عملکرد سازمان های اقتصادی و معاونت فرهنگی عملکرد مالی و حقوقی سازمان های فرهنگی را بررسی و گزارشی از آن تهیه کردند؛ البته این گزارش ها بر اساس خوداظهاری است که البته صحت آنها بررسی خواهد شد.

قاضی سراج گفت: گزارش سه معاونت سازمان بازرسی در رابطه با حقوق‌های غیرمتعارف امروز به سران سه قوه ارسال می‌شود و در این گزارش نام افراد و مبالغ دریافتی درج شده است.

105105

کد خبر: 656762

وب گردی

وب گردی