حضرتی: دولت ظرفیت رسانه را دست کم نگیرد/ عارف تجربه مدیریتی خود را صرف فراکسیون امید می کند

نماینده مردم تهران در مجلس دهم بر توجه بیشتر دولت به ارتباط با رسانه ها تاکید کرد.

الیاس حضرتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در ضیافت افطاری با رسانه ها درباره ضرروت تقویت ارتباط رسانه ها با دولت خاطرنشان کرد: دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود عنایتی به تشکیل و قوام دادن به تیم رسانه ای خود نداشت و همچنان نیز ندارد.

وی افزود: به نظر می رسد توجه به ظرفیت رسانه در دولت آقای روحانی نمی شود و می توان گفت این بخش مهم در این دولت رها شده است از این رو طبیعی است که رقبای دولت که رسانه های گسترده ای در اختیار دارند علیه دولت یکه تازی کنند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد خاطرنشان کرد: البته افرادی هستند که به انتقاد منتقدان پاسخ می دهند و صحبت می کنند و به عنوان مثال سخنگوی دولت در این زمینه جلسات منظمی با خبرنگاران دارد اما به نظر من این ها کافی نیست و نیاز به برنامه ای قوی تر و غنی تری برای استفاده از ظرفیت رسانه وجود دارد اما از سوی دولت چنین اراده ای وجود ندارد.

حضرتی همچنین در پاسخ به این سئوال که با توجه به سال انتخابات و احتمال تشدید حملات و هجمه ها به دولت، پیشنهاد شما برای عبور از این شرایط به دولت چیست، گفت: دولت باید سازمان و انسجامی قوی داشته و توجه ویژه ای به رسانه به عنوان ابزاری برای اقناع مخاطبان و همچنین تبیین برنامه های خود داشته باشد و در حقیقت این ظرفیت عظیم را دست کم نگیرد.

این عضو فراکسیون امید نیز در پاسخ به این سئوال که عده ای دلیل عدم کاندیداتوری آقای عارف در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون ها را، انفعال در فراکسیون عنوان می کنند، گفت: نه چنین چیزی نیست و آقای عارف تمام هم و غم خودشان را روی فراکسیون امید گذاشته اند و درباره انتخاب ریاست کمیسیون‌ها مجموعه ای از عوامل دست به دست هم داد و فضایی را ایجاد کرد که این اتفاق رخ ندهد.

وی تاکید کرد: آقای عارف خود نیز علاقه‌ و تمایلی به ریاست کمیسیون‌ و مرکز پژوهش‌ها نداشت؛ از این روی ایشان ان شاء الله تمام تجربه مدیریتی خود را مصروف سازماندهی فراکسیون امید می کند تا در آینده نتیجه بهتری بگیریم و فراکسیون بتواند با قدرت در تصمیمات مجلس دهم تاثیر گذار باشد.

204/201

کد خبر: 656810

وب گردی

وب گردی