حکیمی پور: تک رقمی شدن نرخ تورم از نشانه‌های اقدام و عمل دولت است/ اگر تعاملی در ائتلاف‌های سیاسی شکل می‌گیرد باید دو طرفه باشد

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: اصلاح طلبان در ائتلاف ها نباید بی‌دریغ و یکطرفه و با همه امکانات  ازسرمایه و اندوخته خود هزینه کنند و پیش بروند و در مسیر موفقیت ائتلاف از طرف مقابل همراهی کمتری ببینند.

احمد حکیمی‌پور در گفت و گو با ایسکانیوز پیرامون کاهش و تک رقمی شدن تورم گفت :این یک دستاورد بزرگی در سامان دهی اقتصادی است که دولت یازدهم توانست این تورم را مهار کند و اگر با رونق اقتصادی همراه باشد آثار بسیار شیرینی در وضعیت معیشت مردم و رونق کسب و کار خواهد داشت.

دبیر کل حزب اراده ملت افزود: دولت با تمام سختیها توانست ثبات بازار را حفظ و نرخ ارز را مهار کند و از افزایش لجام گسیخته ای که از سال آخر دولت دهم شروع شده بود جلوگیری شود ؛ این موضوع به حفظ آرامش و ثبات در بازار کمک خواهد کرد و به سرمایه گذاران اطمینان می دهد تا بتوانند فعالیت بهتری در بازار ایران داشته باشند .

او با بیان اینکه برای به ثبات رسیدن در زمینه مهار تورم باید همدلی و همزبانی بین دولت و ملت صورت گیرد و همه کمک کنند، گفت: در سالی که به دستور مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تعریف شده تک رقمی شدن نرخ تورم نشانه های اقدام و عمل و منشور اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم تداوم یابد که لازمه آن همدلی و همزبانی است .

حکیمی پور ادامه داد: کم کردن تنش های بی مورد و فضا سازی هایی که ذهن مردم را مخدوش و دولت را از خدمت رسانی دور می کند و موجب وضعیت فرسایشی می‌شود باید از آنهاجلوگیری شود و این لازمه اش عزم ملی و همراهی عمومی در همه بخش ها و ارکان نظام است.

افکار عمومی منتظر نتیجه پیگیری دولت در مورد فیش‌های حقوقی نامتعارف است

این فعال اصلاح طلب پیرامون فیش های حقوقی نامتعارف گفت: از روز اول که فیش حقوقی نامتعارف مدیران رسانه ای شد دستور رییس جمهور مبنی بر پیگیری این موضوع صادر شد اما افکار عمومی منتظر نتیجه آن هستند که کسی به ناحق دریافتی خارج از عرف و قانون جامعه نداشته باشد و در صورت محرز شدن این موضوع به بیت المال برگردد و بازنگری صورت گیرد.

حکیمی‌پور با اشاره به نقص قانونی پیرامون درآمدها گفت: باید مصوباتی که باعث دور زدن قانون و قانون گریزی است و موجب شده است برخی برای خود خاصه خرجی کرده و پاداش ها و فوق العاده هایی قائل باشند اصلاح و از آن جلوگیری شود و به اطلاع مردم هم برسد.

او افزود: قانون جامع خدماتی به تناسب حقوق دریافتی ها اشاره دارد و سقف دریافتی معلوم است و هیچ قانون و مصوبه ای نمی‌تواند این قانون مادر را لغو کند.

انتظار داریم در یک سال باقیمانده دولت مردم دست آورد ملموسی در زمینه رونق اقتصادی حس کنند

دبیر کل حزب اراده ملت با اشاره به راهبردهای اصلاح طلبان برای انتخابات سال آتی گفت: استراتژی اصلاح طلبان با توجه به تجاربی که از گذشته داریم به ویژه انتخابات مجلس این تجربیات را تقویت خواهیم کرد و ضعف های آن را برطرف و با رویکرد منافع ملی حرکت می کنیم و در کنار آن حفظ انسجام و وحدت اصلاح طلبان و همراهی دولت تدبیر و امید را دنبال خواهیم کرد.

او ضمن قدردانی از دولت بیان کرد: با توجه به تلاش هایی که دولت تاکنون داشته از زحمات آن تقدیر می کنیم اما در زمینه سیاست داخلی به خصوص در زمینه رونق اقتصادی انتظار داریم در یک سال باقیمانده دست آورد ملموسی را مردم حس کنند.

اگر تعاملی در ائتلاف های سیاسی شکل می‌گیرد باید دو طرفه باشد

حکیمی پور در رابطه به تصمیم همکاری اصلاح طلبان با حزب اعتدال و توسعه در انتخابات 96 با توجه به مسایلی که در بحث ریاست مجلس پیش آمد گفت: آن مسئله تمام شد و برای ما مرگ و زندگی نبود و آزمایش خوبی بود برای اینکه وقتی داریم ائتلافی عمل می کنیم همه ابعاد را شفاف کنیم و در واقع اگر تعاملی در ائتلاف شکل می گیرد دو طرفه باشد.

این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: اصلاح طلبان در ائتلاف ها نباید بی دریغ و یک طرفه و با همه امکانات از سرمایه و اندوخته خود هزینه کنند و پیش بروند و در مسیر موفقیت ائتلاف از طرف مقابل همراهی کمتری ببینند؛ باید در انتخابات بعدی دقت بیشتری در این زمینه شود.

203/201

کد خبر: 656866

وب گردی

وب گردی