پذیرش مقاله عضو هیات علمی واحد گرمسار در همایش انجمن بین المللی دندانپزشکان دامپزشک آمریکا

مقاله دکتر آذین توکلی، عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در همایش انجمن بین المللی دندانپزشکان دامپزشک آمریکا پذیرفته شد.

به گزارش ایسکانیوز، مقاله آذین توکلی، استادیار وعضو هیات علمی گروه دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با عنوان: ارزیابی ترمیم حفره دندان پریمولار کشیده شده در مدل گربه متعاقب استفاده از همواسپانجEvaluation of hemosponge in promoting dental socket healing after 3rd mandibular premolar extraction in a feline model در همایش انجمن بین المللی دندانپزشکان دامپزشک آمریکا پذیرفته شد.

این کنفرانس که توسط انجمن دندانپزشکان دامپزشک آمریکا و نخستین بار در سال 1978 برگزار شد با هدف ارتقای آموزش و آگاهی در زمینه دندانپزشکی دامپزشکی به دامپزشکان متخصص و دانشجویان دامپزشکی پایه گذاری شده است.

همایش انجمن بین المللی دندانپزشکان دامپزشک Veterinary Dentistry Forum, که بزرگترین کنفرانس در دنیا در این زمینه تخصصی می باشد در اکتبر سال 2016 در مینه آپولیس در آمریکا برگزار خواهد شد و به بررسی موضوعات تحقیقاتی نوین در زمینه تخصصی دندانپزشکی دامپزشکی با شرکت سخنرانان مختلف از سراسر دنیا خواهد پرداخت.

انجمن دندانپزشکان دامپزشک آمریکا که قدیمی ترین و معتبرترین انجمن علمی و تخصصی در زمینه دندانپزشکی دامپزشکی می باشد، از طریق کالج دندانپزشکان دامپزشک آمریکا سالیانه دوره های آموزشی رزیدنسی جهت تربیت متخصصین دامپزشک در زمینه دندانپزشکی دامپزشکی برگزار می نماید.

دکترآذین توکلی ضمن شرکت در این همایش در مقاله خود به ارزیابی بهبود ترمیم حفره دندان پس از کشیده شدن دندان با شبکه اسفنجی به نام ژلفوم خواهد پرداخت.

20101

کد خبر: 657224

وب گردی

وب گردی