بازدید شبانه وزیر بهداشت از بیمارستان شفا یحیاییان تهران

وزیر بهداشت در ادامه بازدید های شبانه خود از بیمارستان های تهران، شب گذشته از بیمارستان شفا یحیاییان بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی پس از بازدید از بخش های اورژانس، ،اطفال، ICU، بخش مردان، اتاق های عمل ، کلینیک ها و پاویون رزیدنت ها، چندین گروه و تیم از وزارت بهداشت را مامور کرد که تا اوایل هفته آینده کمبودهای این بیمارستان را بررسی و به او گزارش کنند تا در جلسه ای با حضور رییس بیمارستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود.
بنابر این گزارش وزیر بهداشت همچنین از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات درمانی آنان قرار گرفت که همه بیماران از وضعیت ارائه خدمات ارتوپدی ابراز رضایت داشتند.
همچنین پرستاران بیمارستان شفا یحیاییان نیز در فضایی صمیمانه مشکلات خودشان از جمله ؛ کمبود نیروی پرستاری و نیز کمک بهیار را با دکتر هاشمی مطرح می کردند .
میزان مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان شفا یحیاییان حدود 220 نفر در شبانه روز است که هر بیمار در اورژانس این بیمارستان دو بار ویزیت می شود. همچنین میزان مراجعات به بخش کلینیک این بیمارستان در صبح و بعد از ظهر به طور متوسط 300 تا 400 مراجعه است.
این بیمارستان دارای 187 تخت فعال و 11 اتاق عمل است که 9 اتاق عمل آن به کمک خیرین حوزه سلامت بازسازی شده و 3 اتاق عمل نیز در حال راه اندازی است. بیمارستان شفا یحیاییان دارای ضریب اشغال تخت حدود 80 تا 85 درصد است.
بیمارستان شفا یحیاییان در سال 1306 توسط خانم زیور یحیاییان وقف شده و 50 درصد از ارتوپدهای کشور در این بیمارستان فارغ التحصیل شده اند و 12 سال است که اورژانس این بیمارستان ارتوپد مقیم دارد.

20106

کد خبر: 657337

وب گردی

وب گردی