بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان مردم نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس شریف، از عموم مسلمانان در جهان به ویژه مردم ایران اسلامی دعوت کرد با حضور و مشارکت در راهپیمایی جهانی روز قدس، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه‌ای آن به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسکانیوز، جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرده است که متن آن در زیر می‌آید:

مسلمانان، موحدان و آزادگان جهان، امسال سی و هشتمین سال پیاپی، دعوت امام خمینی را لبیک گفته و با گرامیداشت روز جهانی قدس، بار دیگر با آرمان آزادی فلسطین و حذف اسرائیل از صفحه‌ی روزگار، میثاق خود را تجدید می‌کنند.

رخدادهای تلخ و غم‌بار دنیای امروز، به ویژه منطقه اسلامی، بیش از پیش آشکار می‌سازد که اعلان روز جهانی قدس، طرحی راهبردی، حرکتی حکیمانه، ابتکاری آینده‌نگرانه و اقدامی هوشیارانه در جهت بیداری و بسیج عمومی و اتحاد امت اسلامی در تقابل با چپاولگران، دزدان و جنایتکاران بین‌المللی حاکم بر نظام صهیونیستی جهان بود. استقبال افکار عمومی از روز جهانی قدس و برگزاری همایش جهانی راه‌پیمایی در قاره‌های مختلف، نه فقط به معنی اعلان موضع مشترک جهانیان برابر غاصبان صهیونیست سرزمین فلسطین، بلکه قیام و رویارویی علیه سیطره فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مشتی یهودی بر ارکان قدرت در نظام سلطه بین‌المللی است.

افکار جهانی امروز به خوبی می‌داند که جنگ، فساد و کشتار نیابتی گروه‌ها و جریان‌های تکفیری و وهابی تروریست در ممالک اسلامی از در جمله عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین تا رویدادهای امروز افغانستان، پاکستان، ترکیه، عربستان، اردن، مصر، میانمار، نیجریه، لیبی، اردن، قطر و غیره، هم‌چنین محاصره و کشتار وحشیانه‌ مردم مظلوم غزه و کرانه باختری، حلقه‌های به هم وابسته و پیوسته ی سلسله توطئه‌هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه آن مشتی صهیونیست نژادپرست و سفاک هستند که اهرم‌های قدرت جهان و کانون فرمانروایی آمریکا و اتحادیه اروپا را در چنگال خود دارند.

سیاست‌های خصمانه، فشارها، تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ روانی و تبلیغاتی همه‌جانبه و مستمر علیه ایران و مردم مسلمان این کشور و حتی امضای توافقنامه برجام با دولت جمهوری اسلامی از یک سو نشانه‌ی استیصال و انفعال آنها در برابر گفتمان و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و از سوی دیگر حاکی از هراس و وحشت برنامه‌ریزان و سیاستگذاران صهیونیست نظام سلطه از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران و گسترش الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در میان مسلمانان دیگر بلاد اسلامی است.

آنها امروز در کمال حیرت و ناباوری، نظاره‌گر برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌ای گفتمان انقلاب اسلامی و اقتدار و عظمت مسلمانان هستند. وحشی‌گری‌ها و کشتار بی‌رحمانه آنها و مزدورانشان در ممالک اسلامی از یک سو و پایداری، ایستادگی و دستاوردهای شگفت‌آور جبهه مقاومت اسلامی در سراسر بلاد یادشده، به خوبی نشان می‌دهد که آنها نه تنها در مهار آتشفشان خشم پیروان اسلام ناب محمّدی (ص) و امواج خروشان نهضت اسلامی دچار شکست و انفعال گردیده بلکه با همه دسیسه‌ها و توطئه‌های خود قادر نبوده‌اند یاد و نام و آرمان فلسطین و آزادی قدس را از بین ببرند و رژیم غاصب اسرائیل یعنی کانون بحران منطقه و جهان اسلام را از تیررس جبهه مقاومت مصون نگه دارند و از فروپاشی و نابودی آن پیش‌گیری کنند. تشدید رفتارها و اقدامات ضد انسانی و ضد اسلامی آمریکا و اتحادیه اروپا در دوران اخیر و سبقت‌گیری سران و رؤسای بعضی کشورهای اسلامی مثل عربستان، ترکیه، مصر، قطر، بحرین، اردن برای اتحاد با صهیونیست‌ها و به رسمیت شناختن رژیم غاصب اسرائیل، به وضوح ثابت می‌کند که برنامه‌ریزان و سیاستگذاران صهیونی در عرصه بین‌المللی، آزادی فلسطین را سرآغاز آزادسازی دیگر کشورهای اسلامی و سقوط حکام و تاجداران وابسته به اردوگاه صهیونیسم ارزیابی می‌کنند. بنابراین، سیاست‌ها، اقدامات و رفتارهای وحشیانه‌ی امروز آنها در بسیاری از کشورهای اسلامی نه از سر اقتدار و برتری که از سر انفعال، استیصال و دیوانگی است.

سازمان مردم نهاد جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف، از عموم مسلمانان در جهان به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی دعوت می‌کند ضمن حفظ هشیاری و بیداری و انسجام و اتحاد خود حول محور مقاومت اسلامی و حمایت و پشتیبانی از آرمان آزادی قدس، با حضور و مشارکت در همایش جهانی روز قدس، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه‌ای آن و در رأس همه، آمریکا اعلام و عظمت و اقتدار پیروان اسلام ناب را در این روز بزرگ، در برابر دشمنان جهانی به نمایش بگذارند.

205/201

کد خبر: 657342

وب گردی

وب گردی