"رفاه"حامی قهرمانان المپیک ایران در المپیک ریو شد

بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به قهرمانان المپیک 50 میلیون تومان رفاه کارت برای تامین مایحتاج روزانه طلایی ها پاداش خواهد داد.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با امضای تفاهم نامه با کمیته ملی المپیک حامی مدال آوران ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل شد.
به گزارش تابناک ورزشی، مراسم امضا تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، دکتر فرشید گل زاده و رییس کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی در نشستی با حضور نمایندگان رسانه های گروهی، امروز سه شنبه ۸ تیرماه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به قهرمانان المپیک 50 میلیون تومان رفاه کارت برای تامین مایحتاج روزانه طلایی ها پاداش خواهد داد.

با توجه به اینکه زنان در تاریخ حضور ایران در المپیک تا کنون موفق به کسب مدال نشدند و در این دوره شانس دریافت مدال وجود دارد، شرکت رفاه به بانوانی که مدال نقره یا برنز المپیک ریو را تصاحب کنند، معادل قهرمانان مرد، 50 میلیون تومان رفاه کارت اهدا خواهد کرد.

همچنین شرکت زنجیره ای رفاه به عنوان یک بنگاه تجاری بزرگ با 220 فروشگاه در سراسر کشور در راستای اشتغالزایی و حمایت هرچه بیشتر از المپیکی ها، یکی از بستگان درجه یک مدال آوران بازی های 2016 ریو را استخدام رسمی می کند.

گل زاده در مورد این که آیا استفاده از این پاداش برای مدال آوران محدودیت زمانی دارد، تصریح کرد: ما رفاه کارت المپیک را طراحی کرده ایم و ماهیانه 2 میلیون تومان شارژ میشود که 25 ماه طول می کشد. حالا اگر ورزشکاری نیاز به خرید بیشتر یا بازه زمانی طولانی تر داشته باشد، مشکلی نیست و شرایط را برایش فراهم می کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که برای مدال آوران نقره و برنز در بخش مردان پاداشی در نظر گرفته نشده است؟ گفت: در این تفاهم نامه خیر. اما سعی می‌کنیم خدماتی را برایشان در نظر بگیریم ضمن اینکه کارت های اعتباری را برای کسانی هم که مدال نگیرند در نظر می گیریم و چند ماه بعد میتوانند آن را تسویه حساب کنند.


وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که با توجه به کم بودن احتمال مدال آوری بانوان، بانویی که بهترین مقام را در المپیک بگیرد از این تسهیلات برخوردار خواهند شد؟ تصریح کرد: بانوان حتی اگر مدال نگیرند به بهترین بانویی که نتیجه خوبی در المپیک کسب کند نیز این تسهیلات اهدا می شود.

همچنین درباره این که با کمیته ملی المپیک پس از بازی‌های ریو هم همکاری خواهند داشت یا خیر، بیان‌ کرد: صحبت‌هایی را با آقای هاشمی داشتیم که همکاری‌های بیشتری را بعد از بازی‌های المپیک خواهیم داشت. ما در این تفاهمنامه‌ای هم که داشتیم یکی از نقاط بارز آن بحث خانواده‌ها در کسب موفقیت بود که هیچ وقت دیده نمی‌شد. از این رو تصمیم به اشتغالزایی آنها گرفتیم که فکر می‌کنم که از مسائل مالی هم مهم‌تر باشد. پاداش‌هایی هم که برای طلایی‌های مرد و بانوان مدال آور در نظر گرفته شده است تاریخ انقضاء ندارد. یعنی آنها هر زمانی که بخواهند می‌توانند از ۵۰ میلیون پاداشی که برایشان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

607/602

کد خبر: 657443

وب گردی

وب گردی