امیر مهدی ژوله برای اولین بار روی صحنه تئاتر می رود

بازیگران نمایش "دوباره اون آهنگ رو بزن سَم"معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، "دوباره اون آهنگ رو بزن سَم" نام نمایشی است به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی داود بنی اردلان که برای اولین بار در ایران از ٢٢ تیرماه در تالار حافظ به روی صحنه می رود. گفتنی است داود بنی اردلان برای دومین بار نمایش نامه ای از وودی آلن را کارگردانی می کند.

دوباره اون آهنگ رو بزن سَم با بازی امیر مهدی ژوله، الناز حبیبی، پژمان جمشیدی، اندریا نوشاد و بهاره رهنما به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش درباره ی آلن منتقد سینما ست که به همفری بوگارت بازیگر شناخته شده ی سینما علاقه مند است به شکلی که در طول این نمایش افکار آلن را با صدای هم فری بوگارت می شنویم ...

سایر عوامل گروه عبارتند از: نویسنده: وودی الن، مترجم: محمد رضا اوزار، طراح و کارگردان: داود بنی اردلان، مدیر تولید: نیما محبی، مجری صحنه: سعید غفاری، طراح لباس: مریم اقائی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: لیلا جعفری، عکس: ژین استودیو (فرهاد جاوید, طناز پروان)، مشاور رسانه ای: غزال نوروزی و مدیر تبلیغات و روابط عمومی: علی ژیان

پیش فروش بلیت این نمایش از تاریخ پانزدهم تیرماه آغاز می شود. علاقه مندن برای تماشای نمایش از ٢٢ تیر می توانند مهمان تالار حافظ واقع در خیابان انقلاب بعد از پل حافظ کوچه شهریار روبروی تالار وحدت شوند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیش تر و رزرو بلیت با شماره ی ٠٩٣٧١٥٩١٥٣٥ تماس بگیرید.

502502

کد خبر: 657465

وب گردی

وب گردی