حسن زاده، شهباززاده یا پروپیچ؟ جایگزین طارمی در پرسپولیس!

مسئولان پرسپولیس به دنبال پر کردن جای خالی مهدی طارمی.

به گزارش ایسکانیوز، با عقد قرارداد رسمی مهدی طارمی با باشگاه ریزه اسپور مسئولان تیم پرسپولیس از روز گذشته برای جایگزینی این بازیکن دست به کار شدند تا یک نفر را در خط حمله این تیم جذب کنند.

براساس این گزارش طارمی که هفته گذشته اعلام کرده بود مشکلی برای همکاری با پرسپولیس ندارد روز گذشته با این اقدام خود شوک بزرگی به سرمربی پرسپولیس و هواداران این تیم داد.

مسعود حسن زاده:

در این میان موضوع خروج مسعود حسن زاده از جمع بازیکنان ذوب آهن همچنان مطرح است. مهاجم جوان و گلزن تیم ذوب آهن که هنوز تیم فصل بعدش را مشخص نکرده از گزینه های احتمالی جانشینی طارمی به شمار می رود. باشگاه ذوب آهن تصمیم به انتقال این بازیکن گرفته است، ولی شایان به ذکر است سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرده بود رضایت نامه هیچ بازیکنی را برای پرسپولیس صادر نمی کند! اما در حال حاضر یکی از گزینه های جانشینی آقای گل لیگ پانزدهم محسوب می شود.

پروپیچ:

براین اساس شایعات دیگری هم درباره احتمال حضور پروپیچ مهاجم کروات فصل گذشته استقلال که در لیست مازاد این تیم قرار دارد در تیم پرسپولیس به گوش می رسد. شناخت کافی برانکو از این مهاجم و آشنایی پروپیچ با لیگ فوتبال ایران از جمله دلایلی است که پیرامون احتمال حضور او در پرسپولیس مطرح می شود.

سجاد شهباززاده:

علاوه بر این ها احتمال ضعیف دیگری هم مطرح شده که به خروج نام شهباززاده از لیست بازیکنان استقلال مربوط می شود. حضور همزمان پنج مهاجم در خط حمله استقلال باعث شده تا گمانه زنی هایی در این باره صورت بگیرد که ممکن است این بازیکن از جمع آبی پوشان جدا شود. گفتنی است؛ شهباززاده هم ساز رفتن به لیگ ترکیه را کوک کرده و شاید همبازی رضاییان و طارمی شود!

با وجود این اتفاقات در این روزها شایعات زیادی پیرامون سرخ پوشان را فرا می گیرد،اما بی گمان تا پیش از خروج کاروان پرسپولیس از کشور برای برپایی اردوی اوکراین تکلیف مهاجم جانشین طارمی مشخص خواهد شد.

601/604

کد خبر: 657568

وب گردی

وب گردی