دعوت دکتر میرزاده از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دکتر میرزاده با اشاره به فرارسیدن روز قدس، یادگار تدبیر امام راحل(ره) گفت: از همه همکاران دعوت می کنم در کنار سایر اقشار جامعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در جلسه هیات رییسه که صبح امروز با حضور معاونان دانشگاه برگزار شد، گفت: اهمیت این قضیه به این دلیل است که بلوک غرب و صهیونیست ها سعی می کنند تشنج منطقه را به انقلاب اسلامی مرتبط کنند و این در حالی است که ریشه اصل عدم تعادل و تشنج در منطقه جعل رژیم صهیونیستی در سال 1948میلادی است.

او افزود: 68 سال است که منطقه متشنج بوده و هر جنبش و قیامی در منطقه به وقوع پیوسته در واکنش به کاشت یک موجود خارجی در بدن جهان اسلام است. انقلاب اسلامی پشت جبهه اسرائیل را در ایران پس از انقلاب فرو ریخت، انشالله این اعتراض تا آزادی قدس شریف ادامه یابد.

تصویب پیوست فرهنگی اقتصاد مقاومتی

در ادامه این جلسه، همچنین دکتر سید طه هاشمی گزارشی از کمیسیون شماره 2 هیات رییسه ارائه کرد. پیوست فرهنگی اقتصاد مقاومتی از موضوعاتی بود که توسط معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

او به موفقیت های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین المللی قرآن اشاره کرد که مورد توجه و تشویق اعضا قرار گرفت. دکتر میرزاده نیز درپاسخ به این گزارش گفت: این موفقیت ها نشان دهنده بالا بودن هوش اجتماعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون اداری مالی: دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی تعهدات خود درخصوص حقوق کارکنان پایبند است

در این جلسه به پیشنهاد معاون اداری مالی دانشگاه مقرر شد به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در تیرماه کسر از حقوق کارکنان و هیات علمی بابت وام های مرتبط به دانشگاه صورت نگیرد.

دکتر مرتضی احسانی با ارائه گزارشی درخصوص مصوبات کمیسیون شماره 3 هیات رییسه اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به همه تعهدات خود در خصوص حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی به موجب قوانین و مقررات به مانند گذشته پایبند است.

اجرایی شدن طرح کارت هوشمند دانشجویی در آینده ای نزدیک

همچنین در ادامه جلسه، خانم مهندس برزگر دبیرشورای راهبردی فناوری اطلاعات دانشگاه گزارشی در خصوص کارت های الکترونیک دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

او با بیان اینکه این پروژه از طریق یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد ابراز امیدواری کرد این طرح به زودی اجرایی شود.

شایان نقی زاده مدیر کل دفتر پیگیری های ویژه ریاست دانشگاه نیز به ارائه گزارشی از سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه پرداخت. براین اساس میزان پاسخگویی تک تک معاونت ها و مراکز و ادارات کل مورد بررسی قرار گرفت.

تاکید دکتر میرزاده بر تکریم ارباب رجوع

دکتر میرزاده با بیان اینکه این کار مصداق عینی تکریم ارباب رجوع است، ضمن تقدیر از زحمات دفتر پیگیری و کارکنان آن بابت راه اندازی این سامانه گفت: مردم باید پاسخ مناسب دریافت کنند حتی اگر خواسته آنها به موجب قانون غیر قابل اجرا باشد باید پاسخ مناسب و منطقی ارائه شود.

در ادامه این جلسه دکتر ابراهیمی با ارائه گزارشی در خصوص دفاتر بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای جذب دانشجویان بویژه ایرانیان مقیم خارج و فارسی زبانان مقیم خارج باید از بستر واحد الکترونیک استفاده شود.

او به تاسیس شبکه بین الملل دانشگاه به موجب مصوبه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: سامانه هایی به این منظور برای ثبت نام دانشجویان طراحی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در انتهای جلسه گزارشی مبسوط درخصوص نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علمی کشور ارائه کرد و گفت: رتبه ایران به لحاظ تولید علم در سال 2015 جایگاهی بوده اگر سهم دانشگاه آزاد اسلامی را از آن کم کنیم تا جایگاه 22 سقوط می کند.

او با بیان اینکه چه در سطح استانها و چه در رقابت یکایک واحدها با دانشگاه های معتبر، دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت مطلوبی دارد گفت: رقابت تنگاتنگ دانشگاه صنعتی شریف با واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برای جایگاه چهارم تولید علم در کشور نماد این موضوع است.

به گفته حسین زاده لطفی در سطح استان ها نیز در 5 استان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در صدر دانشگاه های استان از حیث تولید علمی هستند و در 21 استان رتبه دهم و در 3 استان رتبه سوم را کسب کرده اند.

20104

کد خبر: 657853

وب گردی

وب گردی