رئیس کالج ابن سینای مجارستان: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد محیط امنی برای دانشجویان خارجی است

شاهرخ میرزا حسینی بنیانگذار و رئیس کالج ابن سینای مجارستان به همراه حسین ابراهیمی سرپرست اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی به منظور امکان سنجی تبادل دانشجو و استاد با دانشگاه های اروپایی، از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، میرزا حسینی در خصوص این بازدید گفت:«در تلاش هستیم که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، برخی از دوره های را برای دانشجویان دانشگاه های اروپایی در ایران برگزار کنیم. به همین منظور و به پیشنهاد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از بخش های مختلف واحد نجف آباد بازدید داشتیم.شخصا انتظار دیدن چنین فضای بزرگ و امکانات به روز و مجهزی را نداشتم.گشاده رویی و مهمان نوازی مسولین این واحد هم برایم جالب توجه بود.همچنین امکاناتی که در دانشکده پزشکی و مرکز مهارت های بالینی این دانشگاه وجود دارد را در کمتر دانشگاهی مشاهده کرده ام.»

رئیس کالج ابن سینا افزود:« در نظر داریم تا در حوزه پزشکی دانشجویانی که مایل به طی دوره های کوتاه مدت در ایران هستند را از دانشگاه های معتبر اروپایی به ایران و واحد نجف آباد اعزام کنیم که در حال حاضر در حال هماهنگی های این اقدام هستیم. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد یک محیط امن و مجهز برای برای دانشجویان خارجی حساب می آید. متمرکز بودن محل اسکان، سالنهای مطالعه، محیط های ورزشی ، آزمایشگاه ها و کارگاه ها در یک فضای مناسب این دانشگاه را به یک شهر بزرگ علمی تبدیل کرده است. »

شاهرخ میرزا حسینی در مورد زمان امضای تفاهم نامه و اجرایی شدن تبادل دانشجو بین واحد نجف آباد و دانشگاه های اروپایی خاطر نشان کرد:« ما در ابتدای را ه هستیم ولی در همین ابتدای کار با سرعت قابل توجه به جلو رفته ایم. این اتفاق در حال شکل گرفتن است و متوقف نخواهد شد.»

20101

کد خبر: 657945

وب گردی

وب گردی