مستکبران جهان آینده‌ای مانند رژیم طاغوت ایران خواهند داشت

عضو حزب مؤتلفه گفت: مستکبران جهان بدانند که باید دست از استکبار بردارند، در غیر این صورت آینده‌ای چون رژیم طاغوت ایران در انتظارشان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، لاله افتخاری پیرامون روز جهانی قدس گفت: سکوت برخی از کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌هایی که غاصبان بر مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارند و همچنین حمایت این کشورهای مسلمان از استکبار، منجر به تسری یافتن ظلم به دیگر کشورهای جهان شده است.

عضو حزب مؤتلفه با اشاره به شرایط کشورهای منطقه که اغلب درگیر مبارزه با صهیونیست‌ها هستند‌، اظهار داشت: امسال لازم است مردم چون همیشه و حتی پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و مواضع رژیم صهیونیستی را با فریادهای رسا محکوم کنند.

وی پیرامون تأثیر این حضور بر شرایط منطقه تصریح کرد: نیمی از نابسامانی‌های کشورهای منطقه چون یمن، به دلیل پیروی برخی حکام وابسته به اصول کشورهای غاصب چون آل سعود و آل خلیفه است.

افتخاری با بیان اینکه مستکبران جهان باید بدانند مردم جهان بیدارند و در راه مبارزه با آنان وحدت دارند، تأکید کرد: مزدوران جهان بدانند که باید دست از استکبار بردارند چرا که در غیر این صورت آینده ای چون رژیم طاغوت ایران در انتظار آنان خواهد بود.

202

کد خبر: 657993

وب گردی

وب گردی