مرد اعدامی از زندان جیرفت فرار کرد/ ردی از محمودرضا نیست

پلیس به دنبال مرد محکوم به اعدامی است که با یک داستان پلیساختگی سناریوی فرارش را اجرایی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شهروند این فرار ظهر دوم تیرماه کلید خورد. یکی از ماموران زندان شهرستان جیرفت همراه چهار سرباز، مرد اعدامی به نام امین رضا را که به اتهام قتل در این زندان دوره محکومیتش را سپری می‌کرد، سوار خودروی حمل زندانیان کردند.

قرار بود مرد زندانی کار ثبت و انتقال سند را در دفترخانه‌ای در خیابان دولت شهرستان جیرفت انجام دهد؛ می‌خواست خانه‌اش را به نام همسرش بزند چون در لیست اعدام قرار داشت.

بعد از آن‌که مرد زندانی در دفترخانه کار ثبت و انتقال سند را انجام داد، ناگهان توسط سرنشینان خودرو پژو ٤٠٥ مورد هدف تیراندازی قرار گرفتند مردان مسلح سربازان بدرقه را تهدید به مرگ کرده و مرد زندانی را با خود بردند.

محمودرضا مرد اعدامی که ۹‌سال پیش در حین درگیری مردی را در شهرستان کهنوج به قتل رسانده و گریخته بود که چهار ‌سال بعد از این جنایت، دستگیر و به زندان جیرفت منتقل شده بود. او بعد از محاکمه به قصاص محکوم و حکم وی نیز تایید شده و در آستانه اجرای حکم قصاص بود.

پلیس همچنان در جست‌و‌جوی مرد اعدامی و همدستانش است.در حالی که ردی از این متهم فراری نیست، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با درخواست چاپ تصویر این زندانی فراری بدون پوشش چهره از کسانی که اطلاعی از مخفیگاه او اطلاعی دارند، خواست تا ماموران پلیس و تیم قضائی را در جریان قرار دهند.

105105

کد خبر: 658078

وب گردی

وب گردی